Kuinka paljon viestitätte yksityisesti? (rehellinen vastaus). Itse en ollenkaan, koska minun mielestä kaikkien viestien pitää.....

.......kestää päivän valo. Sitten myös luen huvikseni toisten viestejä, niin lukekoot myös minunkin, jos kiinnostaa, aika vähän niitä kuitenkin on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 11:14

En yhtään ne saa näkyä ihan vapaasti.

Kysyjän kommentti

Noin minäkin olen ajatellut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 11:05

Viestitän yksityisesti aika paljon eri napsulaisten kanssa. Tosin syynä ei ole se, etteivät viestit kestäisi päivänvaloa vaan ne ovat suurilta osin sellaisia, joissa puhumme omista asioistamme. En minä ainakaan halua kaiken kansan nähtäville ajatuksiani joka asiasta.

Se oli rehellinen vastaus. Ja lisään siihen vielä, etten usko ketään ulkopuolista kiinnostavan yksityiskeskustelujeni aiheet ellei satu olemaan hurjan innostunut esim. kaneista tai yrttien kasvatuksesta ikkunalaudalla. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 11:28

Jos foorumille pääsee rekisteröitymättä anonyyminä niin miksei sitten rekisteröityneillä ole oikeus käyttää yksityisyyttä kirjoittamalla yksityisviestejä.

Jos tämä olisi erilainen foorumi, me viherpiiperöt voisimme keskustella omassa osiossamme jne. Mutta tämä on erilainen ja ihan hyvä näin.

Lähteet:
?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:09

jonkun verran kun on henkilökohtaisempia asioita, eikä halua saattaa niitä kaikkien tietoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:46

En ollenkaa..! Sillon kyllä jos on henk kohtaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:48

Pääasiassa kaikissa viesteissäni on nimimerkkini. En muista milloin anonyyminä. Ei tässa niin henkilökohtaisia asioita ole ollut että pitäisi peitellä. Viestini eivät useinkaan ole julkisia. Rehellinen vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:49

Eiköhän ole jokaisen hekilökohtainen asia, viestitteleekö yksityisesti vai yleisesti.

Olen viestitellyt myös yksityisesti, ihan omista asioista joita en välttämättä esim. anonyymin halua ruotivan yleisellä palstalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:34

Jonkin verran viestittelen yksityisesti, mielestäni ihan perustellusti.

Kyse ei ole 'päivänvalon' kestämisestä, vaan esimerkiksi hyvistä tavoista; jos tunnen tarvetta sanoa jollekulle henkilökohtaisesti, että hän on täys nuija tai vastaavasti että hän on osoittautunut tässä jutussa paljon fiksummaksi kuin joku kolmas henkilö, niin nämä mielestäni ovat niitä henkilökohtaisia viestejä joita muiden ei välttämättä tarvitse nähdä. Jos vastaanottaja sitten katsoo asiaksi, niin ainahan hän voi julkaista nämäkin jutut.

Mielestäni hyvä ominaisuus Napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 18:54

Kyllä, viestitän välillä myös yksityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:13

molempia olen käyttänyt ja se on minun oma asiani. miten viestitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 23:16

Hyvät napsulaiset. Tässä ei ollut tarkoitus kyseenalaistaa, onko yksityinen viesti hyvä vai paha tapa, se on todellakin jokaisen ihka oma asia. Yritin vain hahmottaa, kuinka paljon viestejä menee nyt muiden näkymättömissä ja ilmeisen paljon tätä ominaisuutta nyt hyödynnetään. T: Kysyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:11

Olen nyt tämän Napsun uudistuksen myötä lähetellyt myös yksityisiä viestejä, hyvä uudistus ja antaa valinnanvaraa käyttäjille ja ehkäpä sitten nämä ujohkotkin uskaltavat viestitellä muille napsulaisille, mutta tätä vanhaakin (julkista) systeemiä kyllä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 16:33

melkein kaikki viestini taitavat olla yksityisiä, vaikkei niissä taida edes olla mitään kiinnostavaa ja salaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:14

en oo viel kerenny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:07

noin 25 %, yksityisesti lähetettyyn viestiin vastaan (jos huomaan) yksityisesti, tirkistelijöiden kiusaksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:41

Kyllä viestin aikakin paljon.