Ei varsinainen kysymys,mutta kyselin pippuri/kipulaastarista tossa lokakuussa.Lukekaapa Italehtden nettiversio tänään.Kopioin alas

Poliisi varoittaa kipulääkelaastarista

Kokemäen poliisi tutkii kuolemantapausta, johon liittyy erittäin vaarallinen kipulääkelaastari.

Poliisi varoittaa huumausaineeksi luokiteltavasta laastarista. Kyseiseen fentanyylipohjaiseen lääkelaastariin liittyy poliisin tiedotteen mukaan merkittävä yliannostuksen riski.

Kipulääkelaastareita on ollut poliisin tietojen mukaan liikkeellä Huittisten alueella.

Tutkinnallisista syistä poliisi ei tiedota asiasta toistaiseksi enempää. Kokemäen poliisi pyytää asiasta tietäviä ottamaan yhteyttä numeroon 071 8747555.
Verkkoapteekki.fi on näköjään poistanut valikoimastaan

Avainsanat: kipulaastari.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2009 - 13:34

Olen lukenut kyseisen artikkelin, mutta en tajua miksi kyseisiä laastareita on vain Huittisten alueella. Ovat ilmeisesti jotain pimeetä kamaa. Käytän itse Buranaa, jos kipuja ilmenee. Ja on toistaiseksi riittänyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2009 - 13:36

luin eilen saman jutun tekstitv:ltä. en ollut sitä aikaisemmin koskaan kuullutkaan tuollaisista laastareista.. kumma tapaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:41

ihmelääkkeitä on aina kaupan ja aina välillä paljastuu, että ne ovat todella ihmejuttuja (ei välttämä lääkkeitä) ... epäileväinen ja varovainen välttyy monelta ikävältä yllätykseltä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 14:21

En lukenut ,luin tuon juttusi tuosta,En ole tarvinnut laastareita,enkä lääkkeitä kipuun,ole immuuni kivulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 18:56

Tähän mennessä on riittänyt tavallinen paramax, jos särkee. En ollut tietoinen kipulaastareista, joten kiitos tiedottamisesta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 21:05

Näköjään suun kautta se särkylääke on otettava.
Uskaltaakohan sitä enää haavaankaan mitään laittaa, tiedä mitä nekin sisältää.