mikä on Hirveän makeaa

mitä se hirveä siinä tekee

Avainsanat: hirveä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 13:16

Hirveen makee, kauheen makee, tosi makee, noi vois olla vaikka sisustukseen tai vaatetyyliin sopivat sanat kanssa.. Sulla on hiirveen makee hattu tai kauhee kun sulla on makee toi kattolamppu.. se onkin sitten hauska homma että jos oan nätti tai kaunis, niin miksi hirveen kaunis tai kauheen nätti..

Sorgen nyt meni miun vastaukseni vähän ohi mitä kysymys alunperin tarkoitti,, mutta olen paljolti ja aika paljonkin samaa mieltä vastaajien Naksahdus ja jonin13 kanssa, että hirveän makea on tosi tosi tosi makeaa.. :D

Lähteet:
miun höpöhöpö juttuin taas..

Kysyjän kommentti

hyvä höpö höpö

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 11:53

Keinomakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 12:04

Hirveän makea on maksimaalinen ökymakea. Ääripään ultimaattinen päätepiste.

tai sitten se on vaan yksi lusikallinen liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 12:16

Hirveän makea on mielestäni yliyliylimakee, mut onha tuo hirveä siin paremp kuin jos ois kauhistuksen kanahäkin makee..heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 13:22

Sellaista ällömakeaa, mitä ei pysty syömään, ilman että hampaat putoaa juurineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:38

Olisko kauheen makee, sikamakee ynnä muita. Mitä se sika siinä tekee muuta kun on vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 13:52

sokerin lappaminen mennyt pahasti överiksi, muistettava kuitenkin että jollekin hirveän makee voi olla toiselle just passeli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 14:02

Taiteen ja kulttuurin kohdalla on vaikea yhdistaa noita kahta sanaa eli hirveän makeaa. Sanat liittyvät makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:31

Ota hermesetaspurkki ja tyhjennä suuhus kaikki kerralla, niin sitten tiedät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 19:04

yhtä kuin äklömakee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 20:20

se on siirappi ja se on HIRVEÄN makee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 01:57

Helga

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:46

Makee= hyvä mukava paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 04:08

hirveen makee vois olla seuraavan kissan nimi!.