ÄKKILÄHDÖT. Kokemuksia Gran Canarian matkoista?

Hei - minkälaisia kokemuksia teillä on
a) äkkilähdöistä
b) määrittelemättömistä majoituksista
Gran Canarialla? olisin tosi kiitollinen vastauksista.

Avainsanat: äkkilähdöt määrittelemätön majoitus kanariansaaret gran canaria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 00:07

olen ollut kolmasti 1968, 1988, 2008 kaikki jonkilaisia äkkilähtöjä, myymättömiä jäänöspaikkoja halvalla, kaksi hyvää ja yksi opettavainen kokemus, älä odota liikoja ja ole jonkunverran joustava, hyvää matkaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2008 - 08:04

Olen ollut 26 kertaa kanarialla eri saarilla ja äkkilähdöt on sinällään ihan hyviä, mutta määrittämättömät majoitukset ei. En suosittele.Kokeneemmille matkaajille suosittelen tilaamaan lennot ja hotellin suoraan netistä ilman matkatoimistoja. säästät siten paljon rahaa.

Lisätty: 31.12.2008 - 08:27

Cran Canarialla olen ollut pari kerataa Puero Ricossa joka on kiva mutta pieni ja kerran Inglesissä jossa hiekka lentää ja siksi itse en oikein siitä pitänyt.Terneriffa ja siellä Americanos on hyvä ja vilkas ja aurinkovarma ja sitä suosittelen nuoremmille. Lanzarote on minusta kiva ja siellä olen ollu lukemattomia kertoja ja menen taas 2 viikoksi maaliskuun alussa. Sieltä on kiva käydä Fuerto venturalla laivalla,mutta se on vielä liian rauhallinen ihan koko loman viettoon. Saarilta on kiva käydä poikeamassa yleensäkkin laivalla toisilla saarilla . Suosittelen ylipäätään kanariaa makakohteeksi, koska lentoaika on vielä inhimillinen ja ilmasto kiva maaliskuun alusta alkaen.