Onko sinulle/kaikille napsun käyttäjille selviö/selvää, miksi avainsanoja laitetaan/pitäisi laittaa esitettyyn kysymykseen Napsus?

Tää ihka vaan nyt siks tuli mieleen, kun niin paljon uusiakin napsulaisii tullu kuvioihin, jotta oottekona tutustunu Napsun kaikkiin monipuolisiin jutskiin/saloihin? Vai onko jotkin kohdat vielä ns. avoimena 'kymysysmerkkinä'? Et esim. kun menee Napsun Avainsana-luetteloon, niin löytää kaikki ne vasaukset/kysymykset, joissa on ko. sanoja laitettu avainsanoiks, ootteko käynyt tarkastelemassa?

Avainsanat: napsu avainsanat kysymys avainsanojen tarkoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 22:33

- Mitä ovat avainsanat?

Avainsanat ovat kysymystä kuvailevia sanoja, jotka helpottavat kysymyksen löytämisessä ja kategorioinnissa.

www.napsu.fi/vastaukset/ohjeet

Mie pistin vähän osviittaa jotta mistä tässä Napsussa on oikeen kyse :D

Lisätty: 31.12.2008 - 13:42

Jospa mie koittaisin selittää... Nääs kun laittaa nuita avainsnoja kysymykseensä, niin sen kysymyksen voipi löytää myöhemminkin.. Kah jos tulee semmoinen ahaa elämys että mikä se kysymys oikein oli sillon kuukaus takaperin ja mitä mä oikeen vastasin, niin ei tarvihe rupee siltä kysyjän profiilista ettimään sitä kyssää, vaan laittaa avainsanoja sen kysymyksen aiheesta ja tadaa tossahan se kysymys on.. Näin mie ainaskin käytän hyväkseni niit avainsanoja, olen löytänyt jo monet unohtuneet kysymykset niitten avulla ja jos niitä avainsanoja ei ole niin on vaikia löytää..

www.napsu.fi/vastaukset/avainsanat

www.napsu.fi/vastaukset/kaik...avainsanat

Lisätty: 07.01.2009 - 20:36

kiva kiva kiva, kun sain olla avuksi,, kiitoos.

Lähteet:
Napsu

Kysyjän kommentti

Paras siksi ku sie selitit sen mitä mie ajoin takaa.......juu nou

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 22:35

Se selventää mistä on todella kysymys.Itse olen kyllä valitettavasti syyllistynyt avainsanojen puutteeseen.Kategoria voisi olla vähän monipuolisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 00:08

selväähän mutta jotenkin vaan tuppaa unohtumaan kun on henki päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 00:37

Minulta puuttuu aivoista juuri se osa, joka käsittelee näitä avainsanoja. En todellakaan vieläkään käsitä täysin niiden merkitystä, näin se näkyy olevan, siksi en myös käytä niitä.

Lisätty: 02.01.2009 - 12:50

Joo, kyllä tuo Terhin selvennys pikkuisen hahmotti avainsanojen merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 07:46

selvähän se on kun on vielä näin aamu,laitetaan toisinaan taas ei,joskus tuntuu ,että vastaaja ei ole edes lukenut avain sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 08:33

Ei niitä tule aina laitettua, pidän tämän kyselyharrastuksen lähinnä leikkinä. Jos kysyy epätarkasti, avainsanat tietysti tarkentavat kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 19:44

Hyvä, että otit asian esille. En ollut tarpeeksi asiaa miettinytkään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:25

auennee kun käyttelee aikansa...