Kannattaako tammikuussa ottaa äkkilähtö ja lähteä Egyptiin, onko lämmintä....

Avainsanat: punainen meri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 21:58

Kävin muutama vuosi sitten juuri tammikuussa. Sharm El Sheikissä oli ainakin ihan lämmin, 20 asteen paikkeilla. Välillä tuli kyllä rannallakin vähän kylmä kun tuuli, mutta muuten tarkeni ilman paitaa.

Lähellä ei ole montaa hyvää rantakohdetta tammikuussa. Toi Egypti on ihan hyvä vaihtoehto. Arabiemiirikunnat noin tunnin lentomatkan kauempana on sitten jo lämmin. Vähän kalliimpi, mutta sinne lähtisin jos olis lomaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta ja Hyvää alkanutta vuyotta sinulle. En ole vielä varannut matkaa, kunhan loma varmistuu ja silmätulehdus paranee. Terv Heipsu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 21:29

kannattaa ja on varmasti lämmintäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 21:40

Uskon siellä olevan aina lämmintä. Tossa yksi linkki www.mtv3.fi/saa/incs/maailma...country=EG tässä toinen www.nelonen.fi/saa/maanosa.a...=1&k=1 En oikein uskoisi kun telkkarista katsoo maailman säitä niin kyllä Kairo vaikuttaisi olevan aika lämmin paikka.Kaivele säätaulukoita ja katso huomenna uutiset illalla missä tulee lopuksi maailman sää.Siinä on Kairo myös.Hauskaa matkaa jos menet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 21:48

Yleensä siellä on tammikuussa lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:20

Kannattaa! Monethan menevät sinne ihan varta vasten juuri tammikuussa. Egyptissä on lähes aina aurinkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 00:03

Pojan perhe tuli Egyptistä vähän pettyneinä marraskuussa. Seitsemän hengen perheestä kaikki sairastuivat vuorotellen vatsatautiin. Paikan nimi oli muistaakseni El Gouna ja erittäin viihtyisä ja tasokas hotelli.

Muista pestä käsiä ahkerasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 09:20

on siellä lämmintä ja aurinkoista...sinne vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 22:16

Heipsu:
Tammikuussa 2008 risteilyllä Punaisella merellä viikon (12.-19.1.) Egyptissä ja Jordaniassa.
Sharmissa päivällä n. +18-20 *C; Kairossa pyramideille sattui lämmintä jo +22*C.
Jordanian Aqabassa paleli aamulla ja VadiRumin retkellä , jossa n. +8*C.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2009 - 13:52

eikö egyptissä oo aina lämmin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:23

Sinne vaan......vie terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:04

egypti on hieno maa, kannattaa mennä. Ei siellä mikään kuuma ole tammikuussa, mutta lämmin kuitenkin ehkä n 20 astetta