Mikä on sinun suosikki bändisi-laulaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2008 - 15:25

Niitä on ollut useita. Osa on ajalta kun isä öljylapun osti eli Elvis.
Sittemmin olen pitänyt Remusta, Dave Lindholmista , Jaakko Löytystä, The Priestsistä ja Jose Carrerasista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 15:31

Elvishän se oli aikoinaan minullakin. Kysyjä tuskin on koskaan kuullutkaan Elviksestä. Olet vielä niin nuori. Nykyisin ei varsinaista suosikkia ole. Kuuntelen vähän kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 20:12

kaikenlaisia laulajia on mukavia. ikä se on se yölinnun laulaja se on kiva ja sitten se hard rok hallelujan laulaja, kas kun en muista nimiä se jolla on se naamari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 23:03

Kysytpä vaikeita. En tosiaan tiedä minkä niminen kaveri laulaa kaikissa bändeissä, joita kuuntelen. Esimerkiksi MCR:n laulajasta en tiedä edes nimeä. Onkohan se jotenkin olennaista... Muista kyllä kuka laulaa Rolling Stonesissa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 16:56

Boy George!! ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 00:48

tämä The 69 Eyesin laulaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 13:34

Mikko Jokela.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 13:21

M.A. Numminen (laulaakohan vielä?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:44

elvariin rakastuin nuorempana, nykysin se on kyllä ville laihia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 19:54

simo silmu ,,, kari tapio,,