onko ravintoloita joissa saa suomalaista ruokaa

Avainsanat: las palmas espanja las palmas espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 22:23

Matkalta saa enemmän elämyksiä, kun syö paikallista ruokaa. Ainahan tuota suomalaista saa täällä. Ja maassa maan tavalla, koskee kai ruokaakin se sanonta. Mutta on siellä suomalaisia ruokapaikkoja jos välttämättä haluat syödä samaa siellä kuin täälläkin. Kokeile espanjalaista, saatat ihastua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 22:15

On siellä niitkin,mutta saanko kysy miksi?
Suomessa saa Suomalaista ja Espanjassa Espanjalaista, ja niinhän sen kai pitääkin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:25

Kyllä. Älä osta kuitenkaan tuliaisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 22:35

Jos pelkäät tilata jotain tuntematonta, niin suosittelen pihvejä,koska ne ovat aina samanlaisia maassa kuin maassa. Samoin pitsat ovat aina samanlaisia.
Espajalaiset tapakset ovat mahtavia ja paelaa on ehdottomasti siellä maistettava.
Katkaravut eli Langostinos monilla eri tavoilla ovat myös mahtavia. Ja viimeinen vinkki:
Opettele edes muutama sana Espanjaa ravintolaa varten ,niin palvelu paranee huomattavasti. Kun tilaat sano ensi Para mi ... ja lopuksi aina porfafor.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 01:52

Totta että muutama sana paikallista kieltä on erittäin hyvä ja kohteliasta, mutta tuntuu että useassa paikassa ovat kyllästyneet siihen ja lontoo riittänee alun jälkeen mainiosti .Buenos días/.muchas gracias.Efaristo/Paracalo, Bonjour/Merci jne..Ai että mitä tekemistä tällä on ruuan kanssa.jos käytte ueamman kerran samassa paikassa niin Espanjassa saattaa pärjätä suomellakin.En ole kielitaitoinen mutta näillä olen avannut Espanjan,Kreikan ja Ransnskan,sitten Englanti tuli puhekieleksi:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 10:46

Ulvova Mylläri, Puerto Ricon suosituin suomalaisravintola sijaitsee venesataman ja uimarannan välillä, vastapäätä Portonovo hotellia. Laaja ruokalista sisältäen myös suomalaiseen makuun sopivia aterioita ja suomalaista kahvia. Ravintola avoinna lokakuun lopulta huhtikuun alkuun ja ohjelmassa iltaisin tanssia, suomalaisia artistivierailijoita ja myös grilli- sekä karaokeiltoja. Puh. 928 725061.

Lisätty: 28.12.2008 - 10:50

Las Palmas: El Anchra (Ankkuri)
Puerto Rico: Ulvova Mylläri ja Pappa Tunturi Baari
Plya del Ingles: Kuparipannu, Perries, Tiffany

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 12:14

Mikä on suomalaista? Pizat, pastat, spagetit, pihvit, ranskanpotut, kalat eri muodoissaan jne. niitähän me syömme kotimaassakin. Kaikkia saa. Ja se suomalainen ruoka onko se maultaan kuitenkaan niin kuin suomalainen ruoka, raaka-aineet ovat erilaisia ja erilaisen auringon alla kasvaneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 13:31

Puerto ricossa on siinä sataman yläpuolella rinteessä,kun menet alikulkutietä rinteeseen , erittäin laadukkaita ruokapaikkoja kahdessa kerroksessa ja hinnat suht edullisia. kannattaa välillä käydä ostarin tai ulvovan myllärin sijasta siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:20

Suomalaista ruokaa saa takuuvarmimmin Suomesta eli ei kannata lähteä ulkomailta sitä hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:43

Tarkotitko lihapullia ja peruna huttua,Ulkomailla yleensä on heidän reseptit millä ruoka tehdään,ja hyvää sekin on kannattaa maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:14

Ota suomesta eväät mukaan ja syö hotellihuoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 18:34

hernekeittoa ja plätyi saa ruotsalaiselta merimieskirkolta sekä finlandia clubilta marinero