Muutto mielessäni. minne kannattaisi muuttaa? ehdotuksia

rajauksena on pysyä etelä-suomen alueella. mutta missä voisi olla halvat vuokrat? pikku kaupunki...rauhallista.

Lisätty: 27.12.2008 - 23:51

Juu ei oo karilla suhteet, eikä venekkään mutta olen avomiehen kanssa päättänyt muuttaa jonnekkin poies..emme vaan yksinkertaisesti osaa asua samassa paikassa kauaa..olemme jo tässä noin neljän vuoden sisällä muuttaneet päättömästi neljä kertaa. ja nyt alkaa kypsyttää niin asuinpaikka kuin miestä työpaikka.

Lisätty: 28.12.2008 - 13:42

juu no se oli tarkoituskin..et miehen työpaikka katsotaan ensiksi..eikä se lopeta nykyisessä vasta ku sitte ku toinen paikka on satavarma..menee aikaa muttei haittaa.. mutta juurruta ei...

Avainsanat: uusi koti hakusessa minne muutto-auton nokka näyttää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 21:30

Erittäin vaikea kysymys jos et itse tiedä niin miten me muutkaan.Jos perhesuhteet on karilla niin ei välttämättä minnekään.Entä työpaikka ja muu toimeentulo?Onhan E-Suomessa paikkoja.Kaupunki vai maaseutu?Halvat vuokrat ovat Kouvolassa kuten asuntojen hinnatkin.Muuta siellä ei oikein olekaan mistä ammentaa jotain mukavaa.Anteeksi Kouvolalaiset!Myös Kotka taitaa olla aika edullinen asuinpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 21:33

No vanhana Haminalaisena ehdotan Haminaa . On pieni ja melko rauhallinen kaupunki, eikä varmaan kovin kalliskaan hinta tasoltaan. Ja onhan siellä Lidl josta saa varsin halvalla ruokatarvikkeita. Oikein viihtyisä mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 21:55

Hämeenlinna on sopivan pieni kaupunki; ei liian pieni, ei liian iso, ja rauhallista on, ja ihmiset ytävällisiä myös, luonto joka puolella lähellä ja lyhyet välimatkat, Hämeenlinnan vuokratasosta mulla ei tällä hetkellä ole tietoa, valitettavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:28

Älä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 09:17

Jos halpavuokra on kriteerinä,täytyy muuttaa johonkin ilomantsiin,tai vielä kauemmaksi,eteläsuomessa ei ole mikään halpaa,varsinkaan vuokrat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 12:21

Jospa se miehesi hankkisi ensin sen uuden työpaikan jostain, jos näin laman alkuvaiheessa vielä sen saisi jostakin, senjälkeen muutatte sinne lähelle sitä uutta työtä ja koetatte juurtuakkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:26

Imatralla on halvat asunnot ja tontit. Jos Imatra ei kuitenkaan siintele haaveissasi, eikä lueta eteläiseen Suomeen niin ehdotan Kuusankoskea tai vastaavaa. Niiden halpuus tulee kyllä muuttumaan kun liittyvät Kouvolaan heti kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:13

Kyllä se Somero on se, mihin sinun pitää muuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 09:05

Vaikea on toista neuvoa. Jos halpuuden perässä menee saattaa joutua ojasta allikkoon.