mitä floridasta kannattaa ostaa? mikä on halpaa?

Avainsanat: miami yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 20:00

Matkamuistoja! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 19:30

Minä ainakin ostan ensi reisulla aplen I Phonen ilman kytky liittymää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 20:24

Eipä voi yleistää.Mieti mikä kiinnostaa ja vertaa hintoja.Puhelimet kannatta selvittää ennen lähtöä ettei tule ongelmia kotimaassa.Minusta se ostaminen on niin henkilökohtainen asia että haluan sen jäävän aivan omaan valintaasi.Mikä tuntuu hyvälle.Kivaa ja antoisaa matkaa mikäli olet matkustamassa sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 20:49

Big mac hampurilainen.sekä paljon viinaa ,ne on halpoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:30

Ei ainakaan halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 19:23

Auh! En voi lopettaa nauramista tuolle kuminaaman vastaukselle. :D

Jos minä menisin Floridaan, en varmaan miettisi mikä on halpaa vaan mitä tahtoisin siellä nähdä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:18

Siinä maassa ei mikään ole halpaa.