mitä keksisin illalla tekemistä.vastatkaa pian...kiitossss.

olen 100 vuotias ja minun nimi on tonttu-toljanteri.

Avainsanat: olen iloinen jos vastaatte.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 15:26

Etkäs sinä tonttu (toljanteri) tätä eilen illalla yheksän jälkeen jo kysynyt?, muistin virkistämiseksi tässä eiliset vastaukset siihen kysymykseen, jos sattuu ettei koneessasi toimi tämä kelaus eiliseen, heh..:

"en tiiä miks mä itelleni lähetän vastauksen mut keksii vaan niin sillo on tekemistä"

ryppy
Vastattu: 26.12.2008 - 21:54
pelaile nettipelejä...askartele vaikka seinäkalenteri ensi vuodeksi.

kissanainen
Vastattu: 26.12.2008 - 22:16
Tekemistähän tässä maailmassa riittää. Ulkoile, jumppaa, lue, tee käsitöitä, katso telkkaria, surffaa netissä, kuuntele musiikkia, soita kavereille, siivoa, ym. ym. ym. Leffaankaan ei näin myöhään voi mennä. Jees, nyt keksin, mene nukkumaan. Uni tekee aina hyvää.

livingdoll
Vastattu: 26.12.2008 - 23:43
katso töllötintä. sieltä saa yleensä inspiraation! :D"

Ja koska on jo 100-vuotias niin kannattaa mennä aikaisin nukkumaan...

Lähteet:
Eilisen Napsun vastaukset ja oma mietelmä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2008 - 15:03

Mene lepäämään joulu-urakka on ohi niin luulisin lepo tekee hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 15:27

Jos olet 100 vuotias, rupea valmistelemaan ensi vuoden lahjoja. Siinä se aika kuluu hupaisasti eikä tule kiire.

Mutta kuminaaman ehdotus on myös hyvä. Mene kellimään vällyjen alle ja katso illalla telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 15:54

Pitääkö sitä joka illalle olla tekemistä. Voihan sitä joskus vaan löhöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 17:52

Jos minä olisin 100 v. ja olisin juuri sanut semmoisen urakan valmiiksi kuin, luulisin sinunkin saaneen joulupukin kanssa, niin kyllä kävisin kuumassa saunassa, napostelisinlauantain karkkeja ja poksuttelisin popkorneja, sitten heittäytyisin sohvalle selälleni, katsoisin telkkua sen minkä kerkiäisin ja antaisin unen tulla. niin minä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:31

Vuoteeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 23:05

Mielestäni lauantai-ilta kannattaa käyttää laulamalla karaokea lähikuppilassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 13:57

Tai katso netistä vaikka joulukalentereita! Niin minä tein viime yönä, katsoin niitä netistä kahteen asti yöllä ja heräsin vasta kolmelta päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 14:30

Et siis nukkunutkaan viimeiseen uneen, noooh....sitten ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin liityä napsuun ja kirjoitella mitä mielikuvitus vaan keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:21

Kannattaa levätä vähän, ehkä se pää selkenee ja oikea ikäkin tulee mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 07:59

askartele