Mistä saan halvalla hyvän mönkijän? sellaisen jota saa ajaa mopokortillakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2008 - 14:09

Mopomönkijöitäkin on. Kokeile "keltainen Pörssi" lehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.12.2008 - 21:40

no jos sinä haluat ostaa mönkijän jota saa ajaa mopokortilla niin joudut tyytymään mopoautoon eli kevyeennelipyörään, tai ainakin minulla on tällainen muistikuva ja lakikirjaa tuossa selailin niin se vahvisti epäilystäni. tai siis saa tietty ajaa suljetulla alueella mutta silloin ei tarvitse korttia ollenkaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2008 - 22:02

Valitettavasti ne ovat varustettu niin suurilla moottoreilla että kevytmoottoripyöräkorttikaan ei välttämättä riitä.Kalliita ovat kuten mopoautotkin.Koita odotella.Tiedän kokemuksesta että polttelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2008 - 00:18

kaverini on 15v ja ajelee liikenteessä mönkijällä?