Tiedän että kissat viedään näyttelyyn,mutta pitääkö niiden edustaa tiettyä rotua vai käykö meidän"kotiryssä"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2008 - 03:14

kyllä voit osallistua kotikissallakin näyttelyyn. sun pitää olla jonkun kissa yhdistyksen jäsen ja jos kissa on yli 10 kk sen täytyy olla leikattu. ensi vuoden uusi sääntö kissa liitossa taitaa vaatia kissalle mikrosirua, mikäli osallistuu näyttelyyn ja kissalla täytyy olla voimassa olevat rokotteet.
paljon tietoa löydät suomen kissa liiton sivulta..

Lähteet:
www.kissaliitto.fi/etusivu.php

Kysyjän kommentti

Asiallinen vastaus likkeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2008 - 21:48

Kissanäyttelyitä Suomessa järjestävät Suomen Kissaliiton (SRK) alaiset rotukissayhdistykset ja kotikissayhdistykset.

Rotukissayhdistysten järjestämiin näyttelyihin voivat osallistua kotikissaluokassa kotikissat ( kissat, joita ei ole rekisteröity) sekä tietenkin kaikki rotukissat, eli ymmärtäisi tästä että toki voi osallistua, katso tarkemmat säännöt linkistä, jos se onnnaa miult...

Lähteet:
www.incat.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 23:13

oon aina vähän ihmetellyt, miksi niitä kotilemmikkejä pitäis viedä näyttelyihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2008 - 00:23

Vähäviisas. No, kato sen takia, jotta ne saa kaulassaan roikottaa semmosta hienoa mitalia, hienossa hihnassa.