Ammutko raketteja uuden vuoden aattona?

Me ammumme raketteja koska jäi viime vuoden uuden vuoden aattona raketteja jäljelle. Minkä nimisiä raketteja ammut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 21:17

Yleensä nukahdan klo 23.00 tienoissa, olen iltauninen, mutta täällä ne aloittaa klo 18.00 sen paukuttelun niin kyllä sitä kuulee ja näkee ihan tarpeeksi. kun lapset olivat vielä kotona niin ostimme rakettikassin, mutta ei enää.

Kysyjän kommentti

Valitsin sun viestin parhaaksi se on kiva selvä kiitti vastauksesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 20:55

Ei.Nautitaan verorahoilla ostettuna raketteja ja katsotaa kaupungin ilotulitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 22:33

Ei varmaankaan lähetellä raketteja (tänäkään vuonna), mutta jos nuo 'mukelot' kavereineen tulevat viettämään uuttavuotta tänne, niin sitten taas räiskyy koko taivas...
Sori, mut näistä rakettimerkeist ei harmainta haisua, ne muuttuu niin tiuhaan tahtiin, ne suosikit meinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 05:13

Ei myö ammuskella. katselemma naapurien rakettiräiskeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 08:57

Katselen ikkunastani toisten maksamia ja ampumia raketteja, kotiinpäin sekin. Klo 18.00 on lupa aloittaa, mutta niitä paukutteluja kuuluu kyllä jo koko päivän ajan, niin että hermot jo kiristyy.
Nukun yleensä jo keskiyöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 11:11

viimevuonna ammuimme,nyt pidämme välivuoden,ehkä ensivuonna taas,saa nähdä.Ampuminen on hauskaa puuhaa,meidän koira tykkää siitä meinaa hyökätä raketin perään ku se lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 16:05

kyllä paukutellaan rahaa taivaalle ihan niin pirusti,että naapureilla käy kateeksi ja kirjoittelee yleisön osastoissa ylen palttisesta tuhlaamisesta lama-aikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:12

Joka vuosi päätän etten ammu ja kuitenkin joka vuosi ammun, että silleen. Merkeistä on varmat roomalaiset kynttilät, exocetit (halpoja) ja jostain syystä tulihäntä- raketit on minun suosiossa. Ne näyttää jotenkin pieniltä, mutta tekevät kuitenkin ison kuvion taivaalle. Näissä raketeissa ei ole ilmaa mukana ostaessa, toisin kuin muissa "isoissa" raketeissa. Niistä voi kuoria pahvin ja kärjen huoletta pois ja samalla näkee sitten raketin todellisen koon. Tulihännät on jo valmiiksi kuorittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 20:52

Minäkin katselen toisten ampumia raketteja ja siivoan sitten seuraavana päivänä ilotulitteista jääneet roskat pois pihaltani. Toiset koirat ovat aivan säikkyjä pelosta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 10:00

kyllä tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2008 - 22:13

Taitaa jäädä tänä vuonna vähemmälle. Kyläläiset ampuu meidänkin edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:15

En ammu raketteja vaan menen lasten kanssa katsomaan kaupungin ilotulituksen. Se on kuulemma vielä isompi tänä vuonna kuin yleensä. Saatan valaa tinaa, jos lapset haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 22:54

Kyllä mei ollaan rakketteja paukuteltu kun olemme joka vuosi maalla uutta vuotta vietetty. Tänä vuonna ei varmaan paukkuja osteta, kun aattelimme olla vain kotosalla (omakotitalossa keskustassa) Kahtelemme vaikka pihalta muitten raketteja, josko niitä näkyisi ja varmasti näkyykin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2008 - 11:25

En ammu raketteja vaan katselen parvekkeelta kun toiset ampuu. Siitä saan iloa riittämiin.