Miten aidot viettää joulua?

Kerro mitä asioita teet jouluna.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2008 - 21:02

Aattoaamuna ajettiin Savon maalle. Vietiin lahjat tyttären perheelle. Katseltiin telkkarista Ostarin jouluohjelmaa, jossa lauloi lapsenlapsemme. Ruokailtiin ja lapsille jaettiiin lahjat. Laulettiin, valokuvattiin, juotiin kakkukahvit, seurusteltiin. Sitten taas syötiin. Luettiin joululahjakirjoja....joulupäivänä lähdetään kotiin paistamaan omaa kinkkua vaikka entinenkään ei ole sulanut vatsassa.

Olen soittanut vanhoille sisaruksilleni, saanut tekstiviestejä ja vastannut niihin...tällaista sekalaista...

Kysyjän kommentti

Paras viesti oli sinun lähettämä oli hyvä ja hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 20:00

Sytytellään hautakynttilöitä ja syödään suklaata ja kinkkua. Niin ja ulkotulet voisi laittaa oven viereen ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 20:00

Nyt kun välttämättömät valmistelut on tehty ja aikuisia lapsia muistettu, niin aattona kenties kirkkoon.Haudoille.Sauna.Jouluateria ja ajantappamista joululauluja kuunnellen ja TV:n ääressä kun lunta on senverran ettei mökille pääse kun en ole aurauttanut tietä.Joulupäivä kotisilla ja Tapaninpäivänä tervehtimään vanhempiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 20:07

Aattona mennään tyttären ja äitini kanssa siskoni perheen luo. Ensin käydään isäni haudalla ja sytytetään kynttilät. Joulupäivänä kahville mummun luokse ja Tapanin voikin sitten vain löhöillä ja nauttia vuoden pimeimmästä ajasta kynttilöiden loisteessa ja toivottavasti pukilta saatua kirjaa lukien (toiveena saada Paasilinnan uusin)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 05:17

aatto-aamuna Kynttilöiden viennit haudoille ja parissa kylässä käynti. aatto-ilta ihan kotosalla syöden ja nauttien joulurauhasta ilman kaikenmaailman hälinöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 08:59

Koti joulu rauhaisa. Kynttilät haudoille. Siinäpä se meidän jouluaatto. Joulupäivänä kirkkoon kenties ja tapanina kyläillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2008 - 10:02

Niin anopin haudalle vietiin kynttilät jo aaton aattona,tänään aattona sauna lämpiämään ,kalkkuna uuniin ja löhöilyä ja löhölyä huomennakin,eli ota löysin rantein,kuten Veikko Lavi lauloi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2008 - 10:23

Tällaiset "aidot" kuten minä, viettää joulua syöden hyvin, lueskellen, kuunnellen musiikkia yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2008 - 08:43

olin silleen jotensakin puolikoomassa, päätin palata vielä takaisin ....