Poika tahtoo veppikameran ja mikroffoonin.Onko tarpeellinen? Kannattaako ostaa.Mitä maksaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2008 - 19:52

osta ihmeessä mulla on ne ja ne on mahtavat en muista hintaa mutta ei ne omaisuukia maksa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2008 - 21:49

Ainakin aika arvokkaita mutta ne ovat erilaisia joten on vaikeeta sanoa kuinka paljon maksaa.. Ja muutenkaan ei aina tarvi ostaa mitä lapsi tai joku haluaa... Koska esimerkiksi jos ei oo varaa siihen.. Ja mikrofoni luulen että se tulee jonkun pelin mukana.. (laulupelin) Mutta on mielestäni myös ilman pelejä.. Luulempa että Myllyssä, Prismassa on niitä.. ( En oo varma)

Lisätty: 22.12.2008 - 21:50

Mutta se on sinun päätös, ostatko vai et :) ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 22:16

Jos tarkotat mesee,niin peruskameran saa melko edullisesti ja kuulokkeet+mikrofonikaan ei ole kovin kallis(hinta aina suhteellinen käsite).Näillä vermeillä voi keskustella kaverin kaa näköyhteydessä.Kätevä jos kaveri asuu ulkomailla ja omistaa vastaavat systeemit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2008 - 22:21

Minulla on web kamera käytössä ja puhun näköpuheluja Ruotsiin ja Bulgariaan, lapsilleni sen kanssa iltaisin täällä Turussa ja lapsenlapsien hampaita tarkastetaan onko hyvin pesty. ON HYVÄ PELI. ei ne kamerat kalliita ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 08:06

JOo mulla on web kamera maksoi 27€ tarjoustalossa ,nimi on ,Logitech,tosi hyvä kamera,siinä on mikrofoni rakennettu mukaan,onhan näitä kameroita myö 150€ hitaisia ihan minkälaisen haluaa ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2008 - 09:27

En tiedä tarpeellisuudesta, mutta käteviä ne ainakin on ja ei mitenkään kalliita. Niillähän voi jutella näköyhteyden kanssa ilmaiseksi, puhelimella maksaa. Osta vaan pois, jos mielesi tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2008 - 18:02

Riippuu mihin poikasi niitä käyttää. Jos tarkoitus on hyvä niin, osta vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:54

Kannatan itselläni ne on.. Hinta on 50-100€ pintaan.. Tosin nykyään tietokoneiden mukana saa ne!