mitä mieltä ootte teinikihloista ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 17:02

Kehottaisin olemaan muutenvaan yhdessä niin ei tarvitse sormuksia heitellä.Ihastuksia tulee ja menee. Nuoruusaika on vain kerran elämässä.Opiskelkaa ja nauttikaa elämästänne. En moiti sillä jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta alaikäisenä on ehkä syytä kuunnellaa vanhampaa ja kokemampaa väestöä (vanhempia).Kyllä sitä kihloihin kerkeää myöhemminkin.Sehän on avioliittolupaus.

Lähteet:
Kokemus ja omat lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2008 - 17:04

se on hyvä juttu, kun jos puhutaan teinistä,nehän voi olla 19 vuotiaita,teini ikä alkaa 13v ja päätyy 19v .tietysti jos ollaan just alussa teini ikää ,niin se ei ole ihan viisasta,kun mieli voi vielä muuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 19:06

Seurustelkaa muuten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 20:27

Yhdyn edellisiin sillä kokemuksesta voin sanoa, että nuoruudenrakkaus harvoin on se kestävä ja pitkäikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2008 - 23:57

Mielestäni ei voi sanoa mitään yleisohjetta teinikihloista. Nehän ovat aina yksilöllisiä kuten ihmisetkin. Joskushan teinitkin varmasti rakastavat toisiaan aidosti ja haluavat sitoutua. Silloin kihlat ovat ihan paikallaan.

On kuitenkin muistettava, että kihloihin meneminen tarkoittaa avioliiton solmimista jatkossa. Huvin vuoksi kihlautuminen on aika.. lapsellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 08:20

aloitin suhteeni 15 vuotiaana ja kihlauduimme oltuani 17, ja naimisiin menimme oltuani 18 ja nyt on oltu yhdessä jo yli 30 vuotta. ei siihen ole yhtään oikeaa vastausta mihin ikään sen kihlautumisen suorittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 18:15

aina ollut ja aina tulee olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 17:29

Eihän niitä estääkään voi, mutta itsellä ei teinikihlaus kestänyt, eikä kyllä ole kestänyt lähipiirissäkään. Kestävät suhteet on solmittu reilusti yli parikymppisinä (jos silloinkaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2008 - 15:50

eipä ehkä kovin hyvä juttu :O