Minkälaiset naiset osallistuu esim. maajussille morsian ohjelmaan itse olen sitä mieltä että onnenonkijat,mitä mieltä sinä olet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2008 - 11:59

No onnenonkimisesta en tiedä kun en ole nainen,mitä nyt olen vilkaissut sitä muutaman kerran,niin mitäs ne isännät siinä ohjelmassa onkii.Eiköhän se ole tasapeli,molemminpuolin.Siinä kumpikin puoli onkii jotain, mikä ei tälläisissä ohjelmissa useinkaan todeutu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2008 - 11:39

No kun en ole pahemmin sarjaa seurannut, en rupea sen kummempia arvioita esittämään. Sen perusteella mitä muutaman pätkän vilkaisulla on jäänyt mieleen niin sanosin että pirteitä ja rohkeita, oikein pirtsakoita tyttölapsia.

Ennenkuin heitä rupeaa sen enempää arvostelemaan, pitäisi kai muistaa että ohjelmassa kuitenkin on kyse 'reality showsta' , joka on aika kaukana tosielämästä ja jossa pelataan elämälle tosi vierasta roolipeliä, useimmat tytöt ovat siinä yllättävän hyviä.

- näin asiasta ajattelee vähäviisas, kunnes muuta todistat -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 14:17

Yleensäkin tällaisiin ohjelmiin esim. laihdutus, kenen isä ym. osallistuvat erittäin narsistiset ihmiset tai julkisuus hakuiset, voi vaikka saada rahaa kun kirjotellaan lehdissä , mitä se maajussi minulta halusi, maajussi ja maa haisi pahalta , niin lööpeissä se näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2008 - 19:23

Kyllä niillä naisilla ja Jusseilla on kova esilletulemisentarve yleensä kaikissa reality sarjoissa.
Ei niihin tavalliset normaalila itsetunnolla varustetut ihmiset lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 22:39

Eiköhän tämä ole taas niitä median pakkopullaa juttuja.Miehet esittelevät hehtaareitaan ja koneitaan ja naiset itseää ja hihittelevät.Ollaanko TV luvalla jo näin alas vaivuttu että pakko katsoa? Jos pystytään kertomaan miten monta taloutta katsoo tiettyä ohjelmaa niin lupamaksun laita?

Lähteet:
Heitänpä kysymyksen ajatusleikkinä ilman yhtä pistettä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2008 - 17:23

Julkisuushakuiset ihmiset. Ei noilla maajusseillakaan taida mikään muu olla mielessä kuin julkisuus, saisivat morsmaikkunsa muullakin keinolla kuin maikkarin avulla. Aatellapa esim. viime kauden 19-vuotiasta maajussia, en muista nimeä mikä oli, mutta mitä ihmettä 19-vuotias vielä ees morsmaikulla tekee? Onpa kauheen huolestuttavaa ettei oo vielä tuossa iässä vakiintunut... Hohhoijjaaa...