onko pään magneetti kuvauksesta mitään haittoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 22:21

Magneettikuvaus on vaaraton ja potilaan kannalta helppo. Aikaisempia, potilaalle kivuliaita ja sairaalassaoloa vaativia tutkimuksia voidaan korvata magneettikuvauksella.
www.seinajoenlaakaritalo.fi/54.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 22:58

Enpä usko haittaa olevan.Kehitys kulkee eteenpäin ja olemme alttiita magnetismille päivittäin eli eiköhän tuo ole tämänpäivän tekniikalla tutkittu asia.Ole huoletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 00:01

Eipä ole, omakohtaisia kokemuksia. Toimenpide vaivaton eikä mitään jälkivaikutuksia. Helpottava loppulausunto pisti vähän naurattamaan, siinä nimittäin todettiin että "terveen miehen aivot kuvattiin - ei löydöksiä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 01:32

Ei ole haittaa eikä jälkiseuraamuksia. Päinvastoin, se on hyvä keino.

Lähteet:
Suku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 01:36

Jos magneettikuvaus tarkoittaa sellaisen ison putken sisällä kuvattavana olemista niin helppo se oli. Toisella kerralla meinasin juuri nukahtaa kuunnellessani musiikkia kun kuvaus oli jo ohi. Toimenpide kesti noin 20 minuuttia.

En huomaa mitään haittavaikutuksia kokeneeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 12:22

Olen ollut 70 luvulla koe kuvattavana,instrumenttaurumin tehtaalla parikertaa,myöhemmin Helsingin Hyks;sin tiloissa, jos olisin tarpeeksi kaheli niin väittäsin ,nyt ilmenneitä sairauksia ,noista aiheutuneiksi,mutta väitän ,että magneetikuvausella ei ole haitta vaikutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:35

hiuksia lähtee!!
vai oliko se niin kai!!