Oletteko poistaneet syyliä apteekin itsehoitotuotteilla? Kokemuksia kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2008 - 14:13

Itsellä ei ole syyliä ollut kuin alakoulu aikoina. Silloin meillä oli pettämätön konsti: syylä piti kaivaa irti harpin terällä ja uskontotunilla, silloin se uskaltanut tulla uudelleen (eikä muuten tullutkaan, jälki-istuntoa kyllä tuli)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 19:32

Tyttärellä oli jalkapohjassa mutta ei se apteekin aineilla lähtenyt.Lääkäri jäädytti, mutta ei sekään auttanut , syylät on vissiin paikoillaan 2-3 kuukautta ja lähtevät itsellään pois.Ihminen tulee immuuniksi eikä niitä pitäisi toisen kerran tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 21:04

Ei olla kokeiltu näillä apteekin tuotteilla, mutta muista lapsuudesta, että suolaa (syljellä)kostutettiin suolaa ja iltaisin se hierottiin syylään, useampana iltana.

Nykyään varmaankin paras konsti ona tämä ilmastointiteippi:

Ilmastointiteipillä on pehmentävä ja sen liima-aineella ärsyttävä vaikutus syylään. Yhdessä ne voivat käynnistää soluvälitteisen immuniteetin, ja syylän paraneminen nopeutuu, arvioi teipin parantavaa vaikutusta ihotautien erikoislääkäri Riitta Palatsi Oulun yliopistollisesta sairaalasta.

Lisää linkissä alla...

Lähteet:
yle.fi/akuutti/arkisto2002/121102_c.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 01:30

Tyttärellä oli kerran jalkapohjassa syylä, mutta ei se lähtenyt millään aineilla pois.
Ilmeisesti ne häipyvät kun elimistö ryhtyy taisteluun niitä vastaan.