Mikä koirarotu?

Kyseessä oleva koira on valkoinen ja muistuttaa täysikasvuisena saksanpaimenkoiraa.
Muistaako/tietääkö kukaan mikä koirarotu on kysymyksessä?

Avainsanat: koira valkoinen rotu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 04:52

Tarkoitatko valkoista saksanpaimenkoiraa?
USA-laisella ystävättärelläni on valkoinen saksanpaimenkoira, todella upea koira.

tuolla kuvia ja infoa löytyi:
www.koirat.com/rotu.phtml?id=371

Kysyjän kommentti

Valkoinen paimenkoirahan se. :)
Kaunis koira ja mukava kasvattaakin kuulemma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2008 - 00:11

Kas kun ainoa sinnepäinkään joka tuli mieleeni on ruotsalainen hirvikoira (linkki alla), ja sit on tietysti se valkoinen susi. Tuskin tarkoitit kumpaakaan, kunhan nuo koiraihmiset heräävät saat varmaan kunnollisenkin vastauksen

fi.wikipedia.org/wiki/Valkoi...hirvikoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 08:32

Nuilla tunto merkeillä ,mitkä on todella tarkkoja,oikeen viimesen päälle,sanoisin samaa palisanterin ja linkin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2008 - 11:44

susikoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 18:17

Suomen pystykorva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2008 - 13:50

se voi olla saksanpaimenkoira sillä yhdellä kaverillani oli ihan valkoinen saksanpaimenkoira.ellei se ole sitten siperianhusky.