mitä tekis?tylsää--

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2008 - 15:30

Käy kavereitten luona, soita tuttaville, pistä tekstaria/s-postia ystäville. Käy lenkillä, lue hyvä kirja, tee joulusiivousta, paketoi maholliset lahjat, laske ohikulkevia autoja ja tullooko niitä enempi oikeasta vai vasemmasta suunnasta, kirjota kirje tai postikortti ja jos ei oo kavereita nii lähetä se vaikka ittelles. Kohota kuntoa tekemällä vatsalihasliikkeitä, keksi erilaisia välipaloja, tee niitä ja syö pois, piä vaikka kirjaa mikä oli kaikkein parraimman makunen, nii muistat sen jäläkikätteenki. Lue päivän posti, etenki mainokset ku niitä on kuitenki palio enempi ku mittää muuta. Eiköhän näille jo alakuun pääse, olitpa minkä ikänen hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2008 - 16:37

Viime kuun puolella (29.11.) kysyi 12-vuotias tätä asiaa (nythän emme tiedä, minkä ikäinen olet, eikä sitä, oletko poika vai tyttö? Alla ko. linkki silloisista vastauksista, löytyiskö niistä mitään vinkkejä sulle?

Lisätty: 11.12.2008 - 19:15

Vastatessani kysyjällä ei ollut tietoa iästä esim. profiilissaan vielä...

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5375

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 16:40

Ja ikäsi on? No, olet koneella: pelaa, kirjoita runo joululahjaksi jollekulle :), käy suihkussa ja pese tukkasi, tee välipalaa itsellesi, ulkoile, lue päivän lehdet, tee läksysi, rakentele leegoilla, leikkaa kyntesi, siivoa huoneesi, järjestele hyllysi.....tässäpä näin aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 17:52

tai ota vaan rennosti kuten minä tekisin. nyt tosin katson kakkosen joulukalenteria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:15

yllätä äitisi, siivoa huoneesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:24

Napsuttele välillä. Kyllä 13v on varmasti tervetullut joukkoomme.Tuo on tuttu lause et mitä tekis, mut aatteleppa ite.Mielikuvitusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 23:47

Tee läksyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2008 - 17:46

meil ei paljo tollasia kyselty, ku sen ties, että vastaus on aina "haes kaivolta vettä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2008 - 14:45

mee keilamaan kavareitteskaa