Oletko voittanut nettikilpailuissa?

Internet on tulvillaan kaikenlaisia kilpailuja. Osallistutko koskaan ja oletko koskaan voittanut? Itse olen voittanut kahdesti tuotepalkinnon mutten mitään arvokasta.

Lisätty: 18.12.2008 - 01:27

Sain juuri eilen tietää, että olen voittanut muistitikun nettikilpailusta.
Jos mainoksia pelkää, kannattaa katsoa mihin kilpailuihin osallistuu; niissäkin on eri tasoja.

Avainsanat: internet kilpailu voitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 23:39

Minä olen voittanut kerran kirjan tietokilpailussa. Nyt olen mukana joulukalenterin avauskisassa, jossa arvotaan joka päivä jouluaattoon asti tuotepalkinto. Vielä ei ole tärpännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 23:29

En ole voittanut muuta kuin hyvän mielen sillä olen osallistunut ainoastaan hyväntekeväisyyteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 01:05

6 askia Sisu pastilleja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 01:22

Olen osallistunut netissä etupäässä matkalahjakorttikilpailuihin. En ole vielä voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 09:36

Olen osallistunut,en ole voittanut,ja olen lopettanut koko touhun,kun osallistut johonkin kilpailuun,niin kylkiäisinä tulee kaiken maailman humpuukki tarjouksia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 12:03

Ei ikinä ,mietin että mahtaako kukaan voittaa. Ellei nyt voitoksi katsota sitä hirveätä mainosten tulvaa minkä joutuu vastaanottamaan osallitumisen jälkeen eli se on mainosta koko touhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2008 - 14:31

En ole ikinä voittanut mitään, mutta osallistumisen jälkeen tulee niin hirveesti sähköpostiin kaiken maailman mainoksia, että menee ikä ja terveys niitä poistellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 15:57

En ole voittanut..suurin osa on sellaisia joista tulee jatkuvasti mainos sähköpostiviestejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:26

netti ässästä parikymppiä kerran, muihin en ole osallistunutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2008 - 13:26

Yhteen aikaan osallistuin kymmeniin kilpailuihin kuussa, nyt olen vähän kyllästynyt kun voiton mahdollisuus tuntuu olevan niin olematon. Kerran tosin yllätyin iloisesti kun voitin 120 euron arvoiset pelastusliivit kisasta johon osallistuin vain vitsillä lähettämällä amatöörimäisen kuvan. En voi vieläkään ymmärtää miksi juuri se kuva pääsi kisassa sijalle 2, johtuiko sitten vähäisestä osallistujamäärästä vai mistä..