on kamerakännykkä ja modeemi nettiin,mutta en saa kuvia siirrettyä nettiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 11:29

Välipiuha oli minun ainakin ostettava erikseen ja sen avulla olen siirtänyt myös musiikkia kännyyni.

Homma ei ole vaikea, kun minä mumminakin osaan sen :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2008 - 00:10

Koitappa USB:n kautta jos sulla on välipiuha.Modeemi ei minulla ole ainakaan mukana koko hommassa.Ja onko ohjelma puhelimen kanssa ok. Eli tunnistaako tietsikkasi puhelimen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 08:09

Väli piuhan avulla kuvat siirtyvät koneelle helposti,eli USB pää tietokoneeseen siinä on toinen pää pieni se sopii puhelimeen ,jos on näitä uusia puhelimia,Koneelta kuvat siirtyvät nettiin ,e mailin avulla eli sähkö postissa,ei ole mikään vaikea homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2008 - 11:37

Kamerakännykässä yhteydet ulospäin ovat tärkeitä. Kuvat on saatava helposti tietokoneelle ja haluttaessa myös nettiin suoraan kännykästä blogiin tai kuvagalleriaan.
Helpointa kuvien ja videoiden jakaminen ja siirtäminen on kamerakännykällä mikä tukee laajaa joukkoa palveluita ja sovelluksia.
Kaikissa on teoriassa mahdollista lähettää kuvat internetiin ainakin sähköpostitse.

Jos et saa suoraan kuvia siirretyksi puhelimella nettiin, lataa ne ensin koneellesi ja sieltä
sivustolle mihin ne haluat.
Tietokoneelle siirtäminen on tehty useimmissa kännyköissä helpoksi, sillä kamera näkyy tietokoneelle usb-massamuistina, eikä käyttöjärjestelmäkohtaisia ajureita tarvita.