Mitä teidän joulukuusi (saa)maksaa tänä vuonna?

viime vuonna maksoin 60 € ja itkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.12.2008 - 19:49

Viime vuonna tilasin lapsen koulun kautta ja maksoin 35,00€. Nyt ostan Bauhaussista kympillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 21:20

jätän kuusen laittamatta ei maksa eikä ole hävityksen tuskaa eikä neulasia vielä juhannuksenakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 21:55

Sen mitä myyjä pyytää.Menee raha paikallisen urheiluseuran hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 23:32

Ostin viime joulun jälkeen alennusmyynnistä tekokuusen. Taisi maksaa n. 15 €.
Ts. tänä vuonna se ei maksa mitään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 06:04

Eipä kai maksa mitään en tiedä varastinko vai lainasinko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 07:15

Naapuri tuo mökiltään samalla kuin hakee itselleen. Se on aina maksanut sen kossupullon (on toi indeksikortuskin tullut silleen automaattisesti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 15:44

korkeintaan 25 euroa, ja mikä mahdollista niin vielä pieni sellainen että jaksaa raijata sen vielä joulun jälkeen uloskin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 17:17

Metsästä noutamisen ilon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2008 - 18:12

Ollaan säästetty jo ties kuinka monta tuhatta euroa kun ollaan haettu kuusi mökiltä jo yli kymmenen vuoden ajan. On muuten mahtava perinne, alkaa tuntua joululta viimeistään silloin kun lähdetään aamulla suksilla metsään kuusta noutamaan. Vaikka olenkin tällainen kaupunkilaisnuori niin joulun viettäminen mökillä on aina yhtä tunnelmallista :)