Joululahjat

Taasen on aika pähkäilyyn mitä ostetaan joululahjaksi? Mitä suosittelette Miniälle jolla on nuorekas hyvä maku? Minulla vanha maku .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 23:27

Miniälle lahjakortti on aina varma valinta! Jos haluat ostaa jotain persoonallisempaa, kysy pojaltasi vinkkejä. :)

Lisätty: 08.12.2008 - 23:29

Muistelen mitä itse olen ostanut miniälleni. Ainakin korulippaan, kosmetiikkatuotteita (joista oli kyllä vihjailtu) ja kerran seurapelin, jota hän erikseen pyysi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2008 - 18:08

jos ei keksi mitään ja saajalla on hyvä huumorin taju niin hyviä lahjaideoita saa verkkokaupoista:
www.pulju.net/shop/
www.mulletoi.com/PublishedSe...tpage=true
www.stupid.com/index.html

viimeinen ei suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 21:24

jalkahoito kasvokoito tai manikyyri, lahjakortti näihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 22:26

Lapsilleni laitan tietyn rahasumman tilille.Itse tietävät sitten mikä on paras joululahja.Miniästä on vaikea sanoa kun ei ole mitään tietoa hänestä mistä tykkää ja mitä hänellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 13:53

Jos paikkakunnalla on Stockmann, hanki ladattava Stockmann lahjakortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 15:45

Lahjakortti se on varma valinta, hän saa sitten ostaa sillä mitä itse haluaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 17:18

Saajan riemu, antajan ilo