Paljonko (noin) maksaa 2-vuotias suomenhevonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 08:35

paljon riippu yksilöstä (kantakirjoista yms.) mutta hintahaitari näyttäisi olevan tuossa 2000 - 6000 € paikkeilla.

Myyntitarjouksia löydät linkistä:

www.hevosnetti.com/?page=Ilm...t&id=2

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2008 - 20:01

markkinoista riippuu mitkä hinnat, tuskin alle parin tonnin löydät (tai sitten joku paha vika)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2008 - 13:54

se riippuu !minun lämminveriseni maksoi ? ja samasta paikasta katsoin joskus vuosi sitten niin 1 ja ½ vuotias suomenhevonen 500egee.eli jotain 200-3000egee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2008 - 13:58

ja kaverinikin on ostanut 200egellä 1suokin ja 500 toise suokin ja kolmannes oli noin 600 ja ½.eikä mitään vikaa ja kaikki eri ihmiseltä!munkin hevonen oli alle 400 ja on lämminverinen ja kilpailen sillä esteitä ja kohta alue tasolla,ja myös koulua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:04

Hevosen hinta riippuu suvusta ja nykyään myös väristä. Suomenhevosissa erikoinen väri voi nostaa hintaa tuntuvasti. Kaksivuotiaiden hinnat liikkuvat 2000 € ylöspäin.