Mitä mieltä olette oriflamen meikeistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 20:43

Tykkään!!! Tarjouksista saa todella halvalla, laadukkaita, ja se ainoa syy, miksi juuri näitä ostan on eettisyys, eli eivät liene vuosikymmeniin tehneet eläinkokeita. Tosin en tiedä miksi eivät ole animalian listalla, mutta varmasti oriflame on eettisempi merkki, kuin joku lumene tai rimmel ym. Vielä kun pääsisivät animalian listalle, niin olisin vannoutunut fani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2008 - 06:09

Naisten iholla näyttävät syötävän hyvältä(en kyllä tiedä meikeistä mitään!!!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 15:02

OLEN MYYNYT NIITÄ 12 VUOTTA. EI VOISI OLLA HELPOMPAA TAPAA OSTAA MEIKKEJÄ. HYVÄNLAATUISIA, PALAUTUSOIKEUS, EN OLE KOSKAAN TULLUT ETEEN HUONOA TUOTETTA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:19

Varmaan toimivat , koska markkinoilla menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:02

Oman kokemukseni mukaan niiden laatu on parinkymmenen vuoden aikana parantunut paljon. Käytän jopa huulipunaa nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:21

Joskus "sata vuotta sitten" olen sortunut ostamaan, eivät sovi minulle. Silloin olivat bara skräp!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:28

Ei uppoo