laitoin vessapaperia vessanpönttöön ja siinä oli vanupuikkoja myös.. no vedin ja pönttö meni tukkoon. miten saan sen auki?

Avainsanat: wc-pönttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 20:16

tilaa huoltomies paikalle tai wc pöntön avauspumpulla tai jos ei sellaista ole niin jollain taipuisalla kättä pidemmällä esineellä kaivaa tavaraa pois....omaa kättä en kehoita laittaa, koska kätesi voi hyvässä lykyssä jäädä kiinni. ne imukuppijutut on huonoja jos teillä on vähänkin uudempi wc pönttö.

Lähteet:
huoltomiehen sanomaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2008 - 20:23

wc pöntön avauspumpulla luulisin..jos ei onnistu ota yhteys huoltomieheen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 22:24

Jos siellä on vähäinen määrä niitä vanupuikkoja niin sen ei pitäisi niistä mennä tukkoon, mutta vessapaperia jos nyt suurempi kasa on. Ota minkä saat, ja laita vessanpönttö täyteen vettä ja odota aikasi, vesi jongun verran hupenee mutta lisää aina täyteen, kun se on huvennut sopivasti niin vetäise napista vesi menemään, yleensä se riittää. Mutta jos on ylenmäärin täynnä, sitten on ehkä avauspummu, mutta harvemmin sitä tarvitsee käyttää. Kyllä se näillä konnteilla lähtee vetämään niin ettei tarvitse tuhlata kalliiseen putkimieheen.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 06:00

Soita putkimies paikalle niin hän irrottaa pytyn ja onkii tukoksen aikaa tähän kuluu noin tunnin verran ja taas toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 17:20

Ammattilaine avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2008 - 21:38

minä voin tulla karhupumpunkanssa avamaan

Lisätty: 03.12.2008 - 22:50

Olin kiinteistönhoitajana 18v-ja työntekijöitä oli 280 henkilöä,välillä piti kummitus kakat häivyttämään(jäi kellumaam pönttöön)oli kyllä vessassa kävijöillä mielikuvitusta mitä ne työnsi pönttöön.Paras taisi olla 3467€ ja revittynä??????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 02:27

Uskon että olet jo saanut pöntössäsi veden juoksemaan.Meille kävi että vaimoni sisar laittoi lasten vaipat pönttöön ja syötti sitämukaa kun vessaa veti.Kerran jäi tukkoon ja vieraat kotiin.soitin talkkarin ja kerroin tapauksen(2pientä itsellänikin silloin).Talkkari sanoi että niinhän ne toiset eli tosikertomustani ei uskonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 15:51

Tilaa huoltomies itse et sitä tuskin auki saa....