Onko aikuiset ostaneet ns. Joulukalenteria? Itse ostin partiolaisten kalenterin.

Avainsanat: kenraalimajuri robert stephenson smyth baden-powell

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2008 - 11:01

Pienemmät serkkuni myyvät aina innolla partiokalentereita jotka menevät suvun keskuudessa kuin kuumille kiville.. Lisäksi Veikkauksen joulukalentereja on joka vuosi pakko saada kaksin kappalein, niistä kun voittaa joka kerta! Hämmästyttävää :D

Kysyjän kommentti

Itse ostin myös partiolaisten kalenterin ja paikallista urheiluseuraa tuen Joilukuusen ostolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2008 - 09:10

Eipä ole tänä vuonna myyjää osunnut kohdalle, yleensä on tullut osteltua noita 'kannatus kalentereita' pari/kolme per vuosi, riippuen vähän siitä miten aktiivisia nämä suvun kauppiaanalut ovat olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:35

Ostan aina itselleni joulukalenterin, sen pitää olla samanlainen kuin oli silloin lapsosena, kaunis ja kimalletta ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 16:52

joo sen verran lapsenmieltä pitää meilläkin olla että on jonkunnäköset suklaa/karkkikalenterit ja arpakalenterit ja koiruudelle myös koirien suklaakalenteri.. ;) tällä hetkellä kaikki kalenterit ovat viel kaupassa joten huomenna jos lähtis kalenteri ostoksille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:06

RAY jakaa ilmaisia, pihinä aukoilen sellaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 12:42

Samanlaiset aatokset kuin mersulla, niitä 'vanhanajan' kimaltelevia ja oikein valkeata joulua kuvaavat kalenterit on just eikä melkein, ja niin nostalgisia...nyyh... harvasta paikasta vaan löytää enää sellasia..

Ite järkytyin kun viikko - kaks sitten huomasin K-kaupassa joulukalenterin; ei niin kummonenkaan, mut hinta oli, 15 euroa, huh, huh.... (90 entistä latia, kääk!), oi aikoja oi tapoja, menin sanattomaks.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:16

Luovuin itse kuvakalenterien ostosta, kun hoksasin nuo suklaakalenterit ja arvaa mitä, mulla se on tyhjä jo parissa päivässä.