Mitä mieltä olette Matti Nykäsen elämänkulusta?

Onko aihetta arvostella?

Avainsanat: matti nykänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 20:48

Ura mäkihyppääjänä oli komea. Urheilun jälkeinen aika sujunut vaihtelevasti, ehkäpä osasyynä vääränlainen ystäväpiiri ?
Tänä päivänä ehkä liikaakin julkisuudessa. Miksi ? Siihen en osaa vastata.
Elänyt elämäänsä täysillä, eli , kuten hän itse sanoi : "elämä on ihmisen parasta aikaa".

Kysyjän kommentti

Totta.Se on jokaisen oma asia mitä elämällään tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 20:21

Matti saavutti liian nuorena kaiken , tuli mitaleita tuli vääriä ystäviä, drinksuja tuli aina kun meni kapakkaan. nyt elämä on tylsää urheilu elämän taakse jättäneenä , kai se viina antaa hänelle jotakin .Mutta on se nöyryyttävää ,noin hyvä urheilija joutuu jossain pornokorteissa itseään näyttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 20:22

hyvä mäkihyppääjä, mutta kun se meni aina ryyppäämään ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 20:33

Jotenkin tuntuu nuo Nykäsen jutut on loppuun rahastettu, kuka ihme niitä yleensä lukee. Lehtien vaan pitää ottaa irti niin pitään kuin: joku on sanonut että lypsävää lehmää ei kannata laittaa teurastamolle. Kyllä kai se Mattikin ottaa oman palkkansa kun antaa lausuntojaan, yhtälailla kuin esim. tanja K. Tyhjät tynnyrit kolisevat kaikkein eniten.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:24

Surullinen esimerkki siitä kuinka käy, kun liian nuorena kehityy yhdessä lajissa ylivoimaiseksi huipuksi ja samalla kaikki muu kehittyminen jää tyystin tapahtumatta.

Arvostella voisi muitakin kuin Mattia itseään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:36

Olen tässä asiassa täysin samoilla ajatuksilla valperin kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:08

kovapäinen poika, eikä taida mieheksi kasvaakkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:21

vaihderikkaan elämänhän matti on eläny ja siitä ei voi kiistää varmasti kukaan että matti on kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä eikä varmasti tule toista hyppääjää pääsemään samaan saavutukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 13:27

Matin elämä on kulunut niin kuin Matti itse on halunnut. Omia valintoja kaikki kavereista huolimatta. Jokainen voi vain elää omaa elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:10

Kova jätkä..Antaa sen paistatella seiskoissa ym. ja ryypätä ym ym. Siitä ei saa tekemälläkään "turhaa julkkista"..Se on ainakin tehnyt jotain menestyksensä eteen..