Onko mitään tököttiä joka peittäisi arven?

Ihollani on leikkausarpi joka ei arkena näy, mutta häiritsee esim. uimapukua käytettäessä. Luulisi että jotain peittävää mönjää löytyisi, käytetäänhän sellaisia mm. elokuvien kuvauksissakin mutta mitä? Tavallisella meikkivoiteella tai puuterilla ei ainakaan pitkälle pötkitä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.11.2008 - 14:23

jos arpi ei ole syvä, siis lähinnä kasvoissa pieni, esteettinen häiriötekijä niin kokeile seuraavia meikkituotteita: Ben Nyen, Joe Blasco . Näillä kuulemma elokuviin meikataan kun halutaan virheetön iho. Joe Blascoa saat ainakin City-Sokoksista, Ben Nyen kosmetologeilta. Arpia voidaan myös hioa; sen tekee plastiikkakirurgi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2008 - 19:17

Moni asia häiritsee itseään,mutta ulkopuoliset tuskin kiinnittävät huomiota jos arpi ei ole suurensuuri.Toisaalta miunuakaan kaljuus ei ole vaivannut koskaan.Se ei ole minun ongelma vaan toisten jos haluavat tehdä ongelman.Poistan tarpeen vaatiessa leveän jakauksen.Jos olet nainen niin ymmärrän kyllä ongelmasi,mutta olkaamme jokainen itsenäisiä arpineen ja muine "virheineen".Usein tosiaan itse kiinnittää huomion ja luulee toisten katsovan.Arpia on niin monella kenellä missäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 20:56

Jos ongelma todella häiritsee sinua noin paljon, käänny ihmeessä ihotautilääkärin puoleen, hän osaa varmasti neuvoa oikeat rohdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:29

Tököttien pitkäaikaiskäyttö on aina vähän arveluttavaa. Jos haitta on todella paha, plastiikka kirurgia kuulostaisi paremmalta ratkaisulta. Kannattaa keskustella ongelmasta lääkärin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 09:37

Ei ole, käänny plastiikkakirurgin puoleen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 20:10

pienet ei pahenna, isot pitää hoitaa pois eikä peitellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:16

En tiedä tököteistä, mutta eräs ystäväni peitti häiritsevän arven tatuoinnilla.