Käytätkö lomallasi/lomillasi pesulan palveluja, pesetkö pyykkisi käsin vai miten hoidat em. asian?

Olen syyllistynyt pesemään pyykkiä viime lomilla käsin, mutten enää toimisi em. tavoin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2017 - 10:25

En käytä, mukana olevat neljä paitaa ovat helppoja pestä ja itsestään siliäviä. Vähän nestemäistä pesunestettä mukana. Muita vaatteita on tarpeeksi.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus ja hyvä vinkki miespuolisille matkailijoille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2017 - 22:50

Hoidan pyykinpesun yleensä vasta matkan jälkeen kotona, mutta silloin kun siihen puuhaan on ollut lomakohteessa pakko ryhtyä syystä, tai toisesta olen tehyt sen sekä käsin, koneella, että pasulaa apunani käyttäen. Näin aijon vastaedeskin tomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2017 - 18:34

Varaan lomalle vaatteita sen verran riittävästi, että pyykinpesu hoituu vasta kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2017 - 13:41

Kyllä pyykit pestään vasta kotona.En halua kuluttaa paikallisten vesivarantoja yhtään enempää kun on tarvis.
Usein jätän sänkyynkin lappusen, ettei ihan joka kerta siivouksen yhteydessä lakanoita vaihtaa tarvitse.
Reissuun sopivasti vaatetta mukaan että riittää aina puhdasta ylle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2017 - 22:14

Yleensä otan vaatetta mukaan sen verran ettei vaatteita tarvitse reissussa pestä. Pidemmillä matkoilla joutuu tosin pesemään tai pesettämään, pesen aina itse mikäli mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2017 - 21:06

en käytä, viikoksi on vaatetta mukana ja tarvittaessa voi ostaa jotakin.