Oletko ostosaddikti vai hankitko vain lähinnä kaikki tarpeellisimmat hyödykkeet?

Hankin henkilökohtaiseen käyttöön tulevat tuotteet harkiten ja hyödynnän tarjouksia kaikessa mahdollisessa. Koskaan en ole vielä löytänyt kirpputoreilta hyvää ja halpaa tuotetta. Silti joskus käytetty hyödyke voi olla lähes uuden veroinen, mutta em. on melko harvinaista eikä tällaisessa tapauksessa käytetty hyödyke ole halpa, mutta tietenkin hyödyke on paljon edullisempi kuin vastaava uusi. (esim. auto tms.)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2017 - 17:58

En tosiaan ole ostoaddikti ja teen hankinnat järkeä käyttäen, en siis tee heräteostoksia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2017 - 11:20

Ostan vain sitä mitä todella tarvitsen ja haluan ja nekin mieluiten alennus-ja tarjousmyynneistä sekä kirpputoreilta joista, toisin kuin kysyjä, olen löytänyt monesti hyviä ja halpoja tuotteita. Minä en todellakaan ole mikään ostoaddikti eikä raha polttele hyppysiäni niin että minun olis pakko kuluttaa kaikki tienaamani setelit mahdollisimman nopeasti.