Missä vietätte joulun ?

Itse sitä tässä pähkäilen. Ongelma on se, että provikkapalkkaisessa työssäni minulla ei ole aavistustakaan, miten paljon minulla on rahaa käyttää joulun aikaan _:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2016 - 14:14

Vietän jouluni kotimaassa ja kotona niinkuin aina ennenkin, lukuunottamatta joulupäivää jolloin menemme muutamaksi tunniksi "anoppilaan". Näin siksi että kotimaassa ja kotona viettty joulu läheisten ihmisten hyvässä seurassa on minulle se ainoa oikea joulu.

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaukset olivat hyviä, mutta sinun vastauksesi oli niin romanttisen perinteinen !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2016 - 11:17

Olen jo vuosia harkinnut viettää joulunaika Inglesissä ja tänä jouluna sen teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2016 - 11:47

Itse en kuulu ns. jouluihmisiin, joten vietän joulun vuorotyöläisenä töissä, kuten aikaisemmat joulut myös. Tämä on täysin oma valintani ja sopii mulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2016 - 20:28

Parhaimmat jouluni olen viettänyt perheeni kanssa Puerto de la Cruzissa Teneriffalla...Mutta tällä kertaa viettänen sen ihan koto Suomessa.Ja perheen kesken.Syödään isolla porukalla hyvin ja ollaan vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2016 - 08:31

Kotimaassa, niin kuin kaikki joulut tähän asti.