Annathan mielipiteesi Suomen tämänhetkisestä poliittisesta ja taloudellisesta tilanteesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2016 - 21:28

Suomi on taloudellisesti niin syvällä suossa ettei sieltä poispääsy onnistu helpolla, ei ainkaan nykyisten hallituspoliitikkojen avulla. Nämä edellä mainitut poliitikot eivät osaa parantaa Suomen taloudellista pahaaoloa muuta kuin leikkauksilla jotka satuttavat kipeimmin maamme vähäosaisimmia ja köyhimpiä kansalaisia. Leikkauksien ohella nämä samaiset poliiitkot ovat harastaneet takikääntötempuja ja sanansasyöntitekoja niin usein etten minä ainakaan ole enää pitkiin aikoihin pysynyt niiden lukumäärästä selvillä. Siksi poliitinen tilanteemmekin on pahassa jamassa ja kaipaisi pikaista uudistusta. Maamme vienti ei vedä eikä sisäinenkään kaupankäynti tuota tarpeeksi rahaa talouden tasapainottamiseen ja suurtyöttömyyslukujen pientämiseen. Näin siksi että rahaa syynätään valtion kirstusta aivan vääriin kohteisiin. Tästä hyvänä esimerkkinä Tampereen hallitukselta raitiovaunuhankkeeseensa saamat huimat 71 miljoona euroa. Näistä syistä johtuen annakin maamme tämänhetkiselle taloudelliselle tilanteelle kouluarvosanan 5. Poliittinen tilanne ei saa minulta sitäkään. Annan sille numeron 4, eli hylätyn ja passitan kaikki hallituksemme jäsenet laiskanläksyille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2016 - 07:15

Samaa jauhamista kuin menneet vuodet ja jatkuu samanlaisena...