Seurasitko liviltä ohjelmaa Barchelor Suomi ja, jos seurasit, niin kerrothan, että mitä mietteitä ohjelma sinussa herätti?

Avainsanat: juha rouvinen ja kaikki barchelorin sinkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2016 - 15:06

Ainoastaan muutaman jakson katsoin ja aika ällö ohjelma. Mies treffeillä pussaili jokaisen naisen kanssa vuorollaan ja lupaili ruusunpunaista eloa, yök :(

Kysyjän kommentti

Katsoin itse noin pari jaksoa ja päätösjaksot. Olisin saattanut5 katsoa usemman jakson, jos olisin muistanut, että Barcheloria esitetään tiistaisin. Rouvisen ulkonäkö ja käytös mielyttivät. Mutta, koska olen itse aviossa ja kahden lapsen äiti, niin en oikein osannut asettua sinkkunaisten asemaan. Sadun valinta ei yllättänyt, koska Satu sanoi heti, että tämä on kilpailu. Petyin kuitenki´, kun jo päätösjaksoa seuranneena päivänä luin netistä, että Satu ja Juha olivat jo eronneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2016 - 10:23

En seurannut sillä se, että yksi mies valitsee 17:sta tyttöystäväehdokkaan joukosta itselleen mieluisimman treffailemalla kaikkia vuoronperään ja pudottamalla joukosta joka jaksossa itseään vähiten kiinostavan ei jaksanut inostaa minua edes yhden jakson tuijotteluun. Toinen syy siihen miksi en katsonut kyseistä ohjelmaa on se että ohjelma oli selvä kopio unelmien poikamies suomi sarjastaja tämä taas kopio Amerikan vastavasta. Sellainen ei inhoittaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2016 - 11:11

En seurannut, nämä on niin tylsiä ohjelmia.