Entäs varaatteko koneesta istumapaikan etukäteen ?

Mä olen siinäkin asiassa ollut aina varmaan vähän juntti, kun en ole koskaan varannut. Kuitenkin esim. hätäuloskäyntien kohdalla olisi jalkatilaa paljon enemmän. Perheeni taisi varata paikat etukäteen, silloin kun olin vielä niin nuori, että matkustin vanhempieni ja veljeni kanssa. Muistan, että istuimme usein hätäuloskäyntien kohdalla.

Lisätty: 24.04.2016 - 07:57

Musta tuntuu, että seuraavalle matkalleni minäkin varaan istumapaikan etukäteen. Jotenkin tässä iän myötä viisastuu :) Ja kun lukee, miten toiset reissaajat tekevät :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2016 - 17:30

Varaan aina. Loma mukava aloittaa, kun kaikki on tiedossa, istumapaikkaa myöten.

Kysyjän kommentti

Hauskaa vappua !!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2016 - 10:32

Miten milloinkin.. välillä muistan varata paikat eukäteen, välillä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2016 - 12:39

Kyllä varaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2016 - 05:50

Muutaman kerran olen varannut etukäteen, etenkin pitkille lennoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2016 - 20:06

Pidemmille lennoille varaan paikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.05.2016 - 00:18

en ole koskaan varannut,enkä keksi siihen syytä, tietysti jalkatilan osto voisi tulla kysymykseen, mutta lennot ovat pääasiassa aika lyhyitä ja ne voin istua missä yhtiö minun haluaa istuvan ;)