Oletko sopeutunut Suomeen tulleisiin maahanm. vai olisiko sinulle parempi, että pakolaisvirta katkaistaisiin tai palautettaisiin?

Avainsanat: minulla ei ole lähikokemuksia kotipaikkakunnalle ilmaantuneista pakolaisista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2016 - 18:33

Olen sopeutunut maahamme tulleisiin pakolaisiin todella hyvin sillä asun paikkakunalla jossa niitä on ollut ja on todella paljon. Täällä joutuu tahtomattaakin heidän kanssaan tekemisiin jos ei nyt ihan päivittäin niin ainakin viikottain esim. kaupassa käydessään. Tästä huolimatta olen sitä miltä että Suomen olisi jo aika vähentää pakolaisvirtaa maahamme ja keskittyä omien kansalaistensa auttamiseen.

Kysyjän kommentti

Suomessa on aivan liikaa esim. työttömiä ja em. asialle olisi nopeasti tehtävä jotakin. Päättäjien on ripeästi aloitettava tukitoimet työttömyyden vähentämiseksi, että uusilla sukupolvilla olisi valoisampi tulevaisuus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 23.04.2016 - 01:19

itse en ole oikein sopeutunut vaikka näyttää ihan samalta kun lomareissuilla. sopeutumista haittaa se että tulijat joudutaan elättämään velaksi ja koska sipilä on päättänyt että velanotto lopetetaan niin joudutaan käymään köyhien kukkarolla, toinen ongelma on se että jo nyt on muodustunut alueita eri kaupunkeihin joihin pakolaiset kokoontuvat ja kantaväestö sitten karttaa niitä paikkoja kuka mistäkin syystä. sitten kun poliisit eivät enää uskalla mennä noihin paikkoihin niin ollaan saavutettu ruotsin taso suvaitsevaisuudessa :(