Kun valmistaudut lomalle, niin hankitko tulevalle lomalle tarvittavia asioita edullisesti vai maksatko em. asioista kalliin hinnan

Lisätty: 22.04.2016 - 13:55

Yleensä hyödynnän netistä löytyviä tarjoustuotteita ja vain harvoin maksan paljon tuotteista, joita tarvitsen lomamatkalle mukaan. Vinkki: hyödyntäkää netin verkkokauppoja, koska em. kaupoissa on tämän tästä alennusmyyntejä. Em. tuotteet ovat yleensä hyvälaatuisia ja moiteettomia. Netistä löytyy myös suht edullisesti laadukastakin kosmetiikkaa.

Avainsanat: oma kokemus tarjoustuotteiden hyödyntämisestä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2016 - 18:55

En ole tehnyt/tee yhtään lomamatkaa jolle en olisi hankkinut/hanki sen aikana tarvittavia tavaroita alennusmyynneistä, tarjouksista jne. Näin siksi koska aina muulloinkin hankin kaiken mahdollisimman edulliseti tarjouksia, alennusmyyntejä ja muita halpahankintamuotoja hyödyntäen.

Kysyjän kommentti

Janjaan ostelu vaikuttaa todella järkevältä, joten eikös otetakin Janjaasta mallia?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2016 - 19:14

Mahdollisimman edullisesti aina yritän hankkia ...tosin se ei aina onnistu :)

Lisätty: 22.04.2016 - 11:35

Ostin muuten keskiviikkona lentosukat (Vogue, 16,95 €) ihan siksi, että te napsulaiset saitte minut ymmärtämään, kuinka hyvät ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2016 - 11:57

Yritän ostaa mahdollisimman edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2016 - 16:57

Pyrin aina edullisiin ostoksiin, en ainoastaan lomareissuihin liittyen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.04.2016 - 01:22

lomalle lähtiessäni en osta mitään, jos jotain tarvitsen, saan sen sitten perillä edullisesti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2016 - 16:55

Riippuu minne olen matkalla. Viimeisin reissuja varten tehty hankinta on uusi samsoniten matkalaukku, jonka kanssa ajattelin reissata seuraavat kymmenen vuotta. Bikinit tulee usein hankittua täältä Suomen alennusmyynneistä, pidän yleensä lomani vasta elokuussa ja täältä saa kesäkrääsää erittäin halvalla. Muuten en oikeastaan osta reissuja varten erikseen mitään erikoista...