tuntuuko kenestäkään teistä että teitä joku seuraa kun kävelette yksin jossain? Mikä on ollu omituisin tapahtuma?

kun tuntuu että olen hullu kun luulen joka päivä että mua seurataan:O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 16:16

Kaupungissa harvemmin, yleensä pahimmat kuvitelmat pääsevät valloilleen mökillä kun on pimeää ja joka paikasta kuuluu ihme rapinaa, vaikka siellä se seuraaminen on vähän epätodennäköisempää kuin kaupungilla.. Mutta minkäs sitä mielikuvitukselleen voi :D

Kerran olin kaverini kanssa bussissa, ja kun seisoin bussin käytävällä jäädäkseni pois näin kuinka joku omituinen mies juoksi suoraan päin. Kiljaisin ja hyppäsin ovesta ulos ja seuraavana hetkenä kuulin kaverini kiljaisevan ja huutavan "ai!". Äijä oli lyönyt häntä kasvoille ja kun kaveri pakeni ulos bussista niin tyyppi lähti perään. Juoksimme ympäri linja-autoasemaa ja yritimme karistaa miestä kannoiltamme ja lopulta pääsimme karkuun hyppäämällä junaan. Pelottavinta oli, että oli päivä ja ympärillä oli ihmisiä vaikka kuinka paljon, mutta kukaan ei tehnyt mitään auttaakseen meitä.

^^Taisin vähän eksyä aiheesta taas kerran, pahoittelen :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2008 - 07:58

Kyllä välillä tuntuu.. :D *mielikuvitus laukkaa..*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 10:29

useinkin, ihan liian vilkas mielikuvitus....
kerran jopa kiljaisin kun luulin että siellä nyt oikeasti on jotain todella pahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 13:04

Välillä kun on niin värikäs ja vilkas mielikuvitus.. kyllä on monesti juostu pois paikasta jossa tunne seuraamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 07:08

En ole kokenut tuollaista tunnetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 02:12

ei ole seurattu eikä ahdisteltu, ei oikeesti eikä mielikuvituksessa, johtuukohan rumasta ulkomuodosta ja mielikuvitusen puutteesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 12:11

Ei, olen aika realistinen eikä pelkotiloja ole.