Lähdetkö ulkomaan lomamatkalle viikolla 8, 9 tai 10? Ja, jos lähdet, niin minne suuntaat ja minkälaisella kokoonpanolla?

Lisätty: 29.01.2016 - 18:12

Olisi mukava saada tietää, että minne te napsulaiset suuntaatte tänä kevättalvena. Jos onni suo, niin minä suuntaan viikon 9 kynnyksellä yhdessä perheeni kanssa Thaimaan lämpöön. Nähtäväksi nyt sitten jää, että toteutuuko loma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2016 - 20:04

10 viikolla atlantin yli ja par viikkoo.

Kysyjän kommentti

Matkailu avartaa ja matkanteko Atlantin ylitse vaikuttaa hyvin kiinnostavalta lomailulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2016 - 07:45

Matka tulossa, lennot varattu, majoitusta katsastelen, vaihtoehtoina hotelli tai asunnon vuokraus. Tosin nyt vain 4 pvän reissu, joten ehkä päädymme hotelliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2016 - 11:11

Olen viikot 6,7 ja 8 Inglesissä, yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2016 - 13:33

En ole reissuun lähdössä, kun ei ole lomaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2016 - 13:56

Ei ulkomaan reissua tiedossa viikoilla 5,7, tai 8. Työt pitää tiiviisti kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.03.2016 - 03:53

en lähde, suunitelmissa on ehkä toukokuussa reissu välimerelle ;)