Kaamos ei ole vielä takanapäin. Käytätkö kaamoksen hoitoon/poistoon kirkasvalolamppuja?

Lisätty: 22.01.2016 - 11:06

Kirkasvalohoito auttaa väsymyksen POISTOON. Anteeksi kirjoitusvirheet janjaa.

Avainsanat: kirkasvalolampuista ei ole omakohtaista kokemusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2016 - 11:32

En, mutta ehkä pitäisi sillä silloin tällöin tämä kaamos kyllä tuppaa väsyttämään. Näin etenkin rankan työjakson jälkeen.

Kysyjän kommentti

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kirkasvalolampuista, mutta käyttäjät ovat sanoneet, että kirkasvalohoito auttaa väsymyksen tms. Pistooli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2016 - 08:14

En ole koskaan käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2016 - 15:16

Kokeiltiin jonkin aikaa entisessä duunissa,että laitettiin kirkasvalolamppu palamaan aamupalaveriin.No,jokatoinen sai päänsärkyä tai niinkuin minä, migreenin,jäi lamppukokeilut sikseen.Eli minulle lampusta ei ollut kuin haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2016 - 05:32

En ole kokeillut, eikä ole oikeastaan ollut tarvettakaan koko lampulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.01.2016 - 00:39

en käytä, mutta meillä on kyllä herätyskellona lamppu joka kirkastuu pikkuhiljaa ja siitä kuuluu jotain ääniä, esim. lintujen, aaltojen tai sateen ääniä, ei tule kyllä käytettyä kun tuo puhelin on niin paljon helpompi ;)