Turkissa on räjähtänyt pommi kahdesti lyhyen ajan sisällä ja Indonesiassa hiljakkoin. Onko pelko nyt aiheellinen, jos matkustaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2016 - 11:47

Kyllä ja edottomasti!! Matkustamista jokaiseen sellaiseen paikkaan jossa on lähiaikoina räjähtänyt pommi, tai sattunut jotain muuta vakavaa terroristien toimesta tulisi mielestäni välttää kunnes nuo alueet julistetaan uudelleen turvalliisksi matkustuskohteiksi. Jos kuitenkin kaikesta huolimatta matkustaa tälläisiin kohteisiin olisi niihin mennessä varauduttava joka hetki siihen, että uusi terroristiteko voi kyseisissä paikoissa olla mahdollinen milloin vain.

Kysyjän kommentti

Ikäviä terroristitekoja on tapahtunut noin vuoden aikana eri puolilla maailmaa, joten matkailijoiden kannattaa olla valppaana. Ja, aina on mahdollisuus muuttaa tarvittaessa lomasuunnitelmia turvallisuuden takaamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 17.01.2016 - 00:41

ei ole, turkissa aurinkorannoilla ei ole räjähtynyt ja onhan espoossakin räjähtänyt kahdesti, eikä ihmiset silti sitä karta, ainakaan sen takia ;)