Otatko vuoden vaihtumisen rauhallisesti vaiko railakkaasti? Ja tutussa vai tuntemattomassa seurassa?

Lisätty: 30.12.2015 - 18:12

Otan Uuden Vuoden 2016 vastaan tutussa seurassa ja rauhallisesti. Pitää nyt sitten katsoa, että jaksaako lähteä katsomaan lähintä vuodenvaihtumista juhlistavaa ilotulitusta.

Lisätty: 31.12.2015 - 19:13

Turvaisaa, toivorikasta ja lämmintä Uutta Vuotta 2016 ja kiitos mukavasta yhteistyöstä!

Lisätty: 01.01.2016 - 23:08

Kiitti. Mukava saada tietää, että vuosi vaihtui rauhallisissa ja mukavissa merkeissä myös ystävilläni napsussa. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 02.01.2016 - 01:04

uusi vuosi vaihtu enimäkseen tutussa seurassa, yksi vähän tuntemattomampi pariskunta oli paikalla, syötiin, juotiin ja ammuttiin ilotulitteita lasten mieliksi. ihan mukavasti alkoi uusi vuosi ;)

Kysyjän kommentti

Lapsia ei pidä unohtaa milloinkaan eli alkava Uusi Vuosi tulee olla mukava myös lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2015 - 12:01

Minä otan vuoden 2016 vastaan rauhallisesti tutussa seurassa ilotuleitteita taivaalle ampumalla, hyvää ruokaa syömällä ja (tietenkin, kuikas muutenkaan) kuplajuomaa nauttimalla. Ravintolaan en illalla mene edes hetkeksi sillä täkäläiset "tanssikuppilat" ovat menettäneet mielenkiintoni täysin eikä kauemmaksi lähteminenkään innosta. Kaupungimme ilotulitustaan en mene katsomaan sillä sellaista ei täällä ole Uutena Vuotena järjestetty enää vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2015 - 15:32

Hyvin rauhallisesti kotona relaten ja nousten huomisaamuna reippaana työpäivään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2015 - 18:54

Olen tänävuonna valinnut uudenvuoden sauna- vastaanotto seuraksi vain itseni, vaihtuu se vuosi hyvin niinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2016 - 19:43

Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle!
UV vaihtui rauhallisesti ystävien seurassa syöden hyvin ja kuoharia maistellen.Nukkuman päästiin vasta pikkutunneilla... Mukavaa oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2016 - 11:09

Hyvää alkaneen vuoden jatkoa kaikille. Tutussa seurassa rauhallisin mielin vaihtui vuosi.