Onko teillä ensilumi maassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2015 - 05:44

Täällä meilläpäin ei lunta näe kuin valokuvissa,,nyt lämpoä +28

Lähteet:
oma tieto

Kysyjän kommentti

Mukavaa joulun alus aikaa myös sinne jonnekin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2015 - 23:24

Aamulla, kun heräsin, niin maa oli valkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2015 - 23:42

Eipä ole lunta näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2015 - 07:32

Kyllä se eilen illalla meillekin tuli, tänä aamuna jo uhkaavasti sulamassa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2015 - 12:06

Eilis aamuna satoi hiljalleen lumihiutaleita ja vielä tänäänkin on osittain maassa valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2015 - 12:15

Kyl niin tilkka lunta on Turussa, joten ei ihan viel kannata talviurheiluvälineitä esiin ottaa, nurmikolla on jotain valkoista vihreän ruohon päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2015 - 21:06

Perjantai-aamuna alkoi lumisade, jatkui pitkin päivää. Illalla oli sähköt poikki tovin ajan. Lauantaina lumisade jatkui ja illalla vietettiin kynttilöiden valossa muutamat tunnit pariin otteeseen. Lunta tullut saappaanvarren verran. Nyt sunnuntaina selkeä sää, mutta vau! miten hieno puhdas maisema ja lumiset puut! Näin täällä Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2015 - 21:23

Kyllä on. Viime perjantai-illan ja tämän sunnutaiaamun välisenä aikana satoi lunta peräti 40 cm. joten kyllä meillä on jo ensilumi maassa. Ei muuten ois kaivattu noin runsasta ensilumen määrää. Vähempikin olisi riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2015 - 07:01

Lumi tuli,lumi suli,siis musta maa meillä.

Lähteet:
oma tieto