Kuinka lujaa verokarhu iski tänä vuonna?

Joudun pulittamaan pienestä kukkarostani aivan mukavan summan karhulle tänä vuonna.

Avainsanat: oma kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2015 - 21:41

Takaisin tuli, tosin vain vähän alle satasen, mutta parempi sekin kuin jos olisi tullut mätkyjä.

Kysyjän kommentti

Mieltä nostattava vastaus, vaikka saankin maksaa verottajalle itseni kipeäksi. Moka ei ollut omani, mutta jotain jäi huomaamatta verovirkailijalta, jolta verokorttia viime vuonna pyysin. Maksettava on ei auta pulinat eikä rutinat. Ja nyt pidätetään satunnaisista tuloista sopivasti veroa, joten sen tiedän, etten ensi vuonna enää saa mätkyjä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2015 - 21:06

Saanen muutaman satkun takaisin.Ihan hyvä jouluraha.Omatpahan ovat säästössä ollet :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2015 - 08:02

Muutaman kympin verran tulee takaisin, parempi näinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2015 - 13:13

en ole tehnyt veroilmoitusta moneen vuoteen mutta aina tulee palautuksia

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2015 - 16:10

Sain ensimmäisen kerran takaisin isomman summan, yleensä olen ollut maksajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2015 - 18:27

Takaisin päin tuli tänä vuonna, ei mitään hurjia summia mutta josko sillä sapuskat joulupöytään ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2015 - 23:55

Hiukan tulee takaisin. Mätkyistä on turha valittaa, silloin on maksanut veroa tuloistaan liian vähän. Nykyään kun on helppo verottajan sivulla laskea miten paljon veroa pitäisi maksaa, on oma tyhmyys jos ei maksa tarpeeksi ja saa maksettavakseen jälkiveroa. Halpaa lainaahan se valtiolta on, ja sen vuoksi moni maksaa tahallaankin liian vähän, jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2015 - 17:57

Karhu palautti meille kummallekin, mut ei mitään mahtisummaa mut yli 1000€ kumminkin yhteensä..