Oletteko tehneet lyhyitä matkoja jonnekin kaupunkiin kotikentältänne?

me lähdemme 26-28.11-15 Gdanskiin tämä on meille aivan uusi kokemus ja ensimmäistä kertaa voimme lähteä kotikentältämme Turusta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2015 - 00:03

Helsingissä asuvana pääsee kotikentältä vaikka mihin. Lyhyimmät lentomatkat ovat muistaakseni suuntautuneet Turkuun, Tukholmaan, Riikaan ja Krakovaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, no pianhan tiedän mitä on miniloma niin kutsutusti, kyllä te siitä kuulette.. jäikö harmittamaan loman lyhyys..\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2015 - 23:25

Enpä ole tehnyt kun ei ole ikupikku ikinä tullut asutta paikkakunalla jossa olisi oma lentokenttä ja mahdollisuus matkustaa moottorilinnulla jollekkin toiselle paikkakunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2015 - 12:21

Eipä ole niinsanottua kotikenttää....Muutoinhan sitä olisikin alvariinsa jossakin muualla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 07:13

Kotikentältä harvoin lentoja ulkomaille, kerran pari vuodessa, niitä ei ole tullut harrastettua, mutta lentoja Helsinkiin ja sieltä jatkolennot muualle maailmaan ovat tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2015 - 12:36

En ole lentänyt lyhyitä enkä pitkiä matkoja eikä ns. kotikentältä enää lomamatkoja lennetäkään. Olen nuoruudessani tehnyt yhden ainoan kotimaan sisäisen lentomatkan Hki-Vantaa-Kittilä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2015 - 17:18

Helsinki kun on kotikenttä, sieltähän sitä aina tulee lähdettyä. Lyhyitä lentoja en ole elämässäni paljon harrastanut. Matkat Tallinnaan ja Tukholmaan ovat taittuneet laivalla, Pietariin bussilla jne.