Onko Henna Kalinainen mielestäsi mielenkiintoinen tosi tv-persoona?

Lisätty: 17.08.2015 - 21:45

Henna Kalinainen on julkisuuden hlö, mutta Kalinainen on ollut julkisuudesta tauolla pari vuotta. Kalinainen tunnetaan mm. ohjelmista Big Brother sekä Viidakon tähtöset.

Avainsanat: msn uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2015 - 08:33

Mielestäni ei ole pätkääkään mielenkiintoinen, toivottavasti jatkaa tauolla oloaan pitkään.

Kysyjän kommentti

Kalinainen lienee kauniimpi ulkonäöltään kuin puhetyyliltään, mutta ei tänäpäivänä tiedä, että mikä kunkin kikka julkisuuteen on. Sen verran Big Brotheria olen aikoinani seurannut, ettei äkkipäältä Kalinaisen exän ulkonäössä ollut suuria puutteita. Tosin en nyt niin kovin tarkasti tuolloin em. ohjelmaa edes katsonut. Viidakon tähtösissä, jos Henna vilahti, niin mielestäni Henna oli joka tavalla kehittynyt parempaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2015 - 20:44

Siis kuka...? Aukko sivistyksessä...Oletan,ettei ole mitään kovin suurta tehnyt?Ainakaan vielä ...Juu ei soita kelloja.Tarttee kaiketi Googlettaa :)

Lisätty: 17.08.2015 - 22:05

No ilmankos! En ole koskaan kumpaakaan ohjelmasarjaa katsellut :) Nyt tiedän, kuka kyseinen leidi on/mihin voi yhdistää, jos puhetta hänestä joskus tulee.Taas opin uutta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 06:44

Ei mitään käsitystä ko. henkilöstä, mutta ihmekös tuo, kun en ole noita sarjokaan seurannut. Liekö enää tauolla, jos lienee jo häipynyt unhon yöhön?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 10:25

Häh!? Kuka ihmeen Hanna Kalinainen? Pitäisikö minun ihan oikeasti tietää kuka, tai mikä tuo kysymäsi henkilö on ja millaiset ne ohjelmat olivat joissa hän esiintyi kauan, kauan siten? Anteeksi vain, mutta minulla on nyt aukko sivistyksessä enkä jaksa edes googlettaa tietoja Hannasta sillä epäilen hänen oleen/olevan yksi Suomen turhimmista julkiksita. Sellaiset ei minua kiinnosta joten pysyköön tyttö siellä missä lieneekin.