Teetkö hyväntekeväisyystyötä?

Aina joskus lahjoitan vaatteita ja silloin tällöin osallistun rahakeräyksiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2015 - 17:08

Vaatteita lahjoitan säännöllisesti.Samoin tuen paikallista eläinlöytötaloa.Joulun aikaan ostan kortteja mm.Unisefilta ja Punaiselta ristiltä.Nämä tuli nyt mieleen :)

Kysyjän kommentti

Rakastuin metsäneläimen poikaseen ja sain poikasen varttumaan ja sitten eläimelle sattui ihmisten huolimattomuudesta aiheutunut vahinko. Koin keskivertoa isomman järkytyksen tapaturman takia. Elämä olisi lähtenyt rullaamaan paremmin, jos voisimme ottaa jnkn eläimen. Mutta, uuden eläimen ottaminen on mahdotonta, koska perheeseeni kuuluu allergikkoja. Suunnitelmia eläimen varalle oli jo tehty. Ensin olisimme sijoittaneet eläimen isoon ulkohäkkiin, jonka rakentamisesta olimme jo sopineet. Ja, jos eläin ei olisi halunnutkaan vielä varttuessaan muuttaa kotipihasta kauemmaksi isoon metsään, niin olisimme voineet pitää eläimen itse. Lajitovereita, kun ei näillä kulmilla juuri näe, kun on autoteitä ja pyöräteitä kodin ympärillä kosolti. Kaikki hyväntekeväisyystyö on hyvin arvokasta mielestäni ja kaikki vastaukset olivat hyviä. Ko. vastaus koskettaa ajankohtaisuutensa vuoksi minua kuitenkin eniten. Huolehtikaa kaikki omista lemmikeistänne hyvin ja huolellisesti, koska kaikkia eläimiä voi rakastavista ihmisistä huolimatta kohdata yllättävä tapaturma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2015 - 22:01

Olen vuosia tehnyt vapaaehtoistöitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2015 - 00:56

En valitettavasti ellei sitten raha-ja vaatelahjoituksia hyviin tarkoituksiin pidetä sellaisina. Vuorotyöni tekee tämän mahdottomaksi. Meille annetaan joka kolmas viiko uudet vuorolistat joiden saamisen jälkeen työajat pitäisivät pitää "kutinsa" Tästä huolimatta minä päivänä hyvänsä aamuvuoro saattaa muuttua iltavuoroksi, vapaapäivä työpäiväksi jne. esim. työkaverin sairastumisen vuoksi. Tästä syystä en todellakaan pysty sitoutumaan mihinkään säänölliseen ´"harrastukseen", en edes hyväntekeväisyystyöhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2015 - 07:03

Olen mukana SPR:n toiminnassa.